مظلومی در گفت و گو با برنا؛

هواداران از بازیهای استقلال لذت خواهند برد/ فلسفه من بازی هجومی است

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۰:۵۰
کد خبر: ۳۰۴۲۵۶
هواداران از بازیهای استقلال لذت خواهند برد/ فلسفه من بازی هجومی است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با ملوان هم مثل بقیه دیدارها است و حساسیت خاصی برای من ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، استقلال در اولین بازی لیگ علاوه بر کسب پیروزی بازی زیبایی ارایه داد تا خیلی ها به آینده این تیم امیدوار شوند.

مظلومی درباره بازی استقلال مقابل سیاه جامگان گفت: در کل بازی خوبی بود. در نیمه اول فوتبال زیبایی ارایه دادیم اما در اواخر نیمه دوم کمی کم آوردیم دلیل آن هم خستگی بود. این تیم هنوز برای بهتر شدن کار دارد و باید از نظر بدنی روی این تیم کار شود. ما در بازی با سیاه جامگان موقعیت زیادی به تیم حریف ندادیم انسجام خوبی داشت همه در دفاع تیمی شرکت کردند به ناچار از 2 هافبک در دفاع استفاده کردیم. پیش‌بینی می‌کردیم که حریف روی اوت دستی به گل برسد که غافلگیر شدیم و گل خوردیم.

وی درباره اینکه آیا می تواند به هواداران استقلال قول قهرمانی بدهد؟ بیان کرد: هیچ مربی عاقلی قول قهرمانی نمی دهد اما می توانم به هواداران قول بدهم از دیدن بازیهای استقلال لذت ببرند. فلسفه من بازی هجومی است و امسال زیباترین بازیها را از استقلال می بینید. ما برای قهرمانی تلاش می کنیم اما هرگز قول نمی دهم.

مظلومی با اشاره به غیبت تعداد زیادی از بازیکنانش در بازی اول لیگ گفت: ما تعداد زیادی از بازیکنان اصلی را نداشتیم و همین موضوع کارمان را هم سخت کرد. تا زمان رسیدن غایبان هم به زیبا بازی کردن و بردن ادامه می دهیم چون می خواهیم ناراحتی های گذشته را برای هواداران جبران کنیم.

وی با اشاره به دیدار پیش روی استقلال با ملوان بیان کرد: این بازی هم مثل بقیه دیدارها است و حساسیت خاصی برای من ندارد. ما از اولین بازی خانگی مان برد می خواهیم و از هواداران هم انتظار داریم روز جمعه تنهایمان نگذارند. امیدوارم بازی زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم دومین 3 امتیاز را به دست بیاوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز