منوچهری در گفتگو با برنا:

در استقلال تاثیر گذار نبودم و رفتم/ صد در صد به آقای گلی فکر می کنم

۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۶:۴۹
کد خبر: ۳۰۴۳۵۸
در استقلال تاثیر گذار نبودم و رفتم/ صد در صد به آقای گلی فکر می کنم
مهاجم راه آهن شهرری گفت: استقلال شروع خوبی داشت و باید به همین منوال به کارش ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، امین منوچهری مهاجم راه آهن شهرری که دیشب توانست یکی از دو گل تیمش را وارد دروازه علیرضا سلیمی کند درباره وضعیت راه آهن و هدف گذاری خودش صحبت کرد.

وی ابتدا درباره تساوی راه آهن مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. هفته های اول همیشه به همین منوال است. تیم ما در یک هفته اخیر بسته شده و خدا را شکر با این وضعیت، نتیجه ایده آلی کسب کردیم. اگرچه می توانستیم سه امتیاز را هم بدست بیاوریم ولی شرایط طوری رقم خورد که نتیجه دلخواه حاصل نشد.

منوچهری در رابطه با علت اصلی اینکه چرا راه آهن نتوانست بازی برده را نگه دارد و در چند دقیقه آخر دو گل بخورد؛ گفت: دلایل مختلفی در این امر دخیل بودند. از مشکل بدنی تیم ما تا گرمای هوا و بی تجربگی و حمایت هواداران فولاد که در این نتیج دخیل بودند. با برطرف کردن مشکلاتمان می توانیم در آینده نتایج بهتری را بدست بیاوریم.

مهاجم سابق استقلال درباره عملکرد خودش در این مسابقه خاطرنشان کرد: در مقابل فولاد بد بازی نکردم و موفق به زدن یک گل هم شدم اما باید بیش تر از این ها به صحبت های آقا فرهاد گوش کنم. امیدوارم برای راه آهن مثمر ثمر باشم. دوست دارم جایی که بازی می کنم تاثیر گذار باشم و اگر این طور نباشد مانند زمانی که در استقلال بودم؛ علی رغم اینکه آرزو داشتم در استقلال بمانم؛ از این تیم جدا شدم.

منوچهری درباره اینکه آیا به آقای گلی فکر می کند یا خیر؛ پاسخ داد: صد در صد فکر می کنم. سعی می کنم از موقعیت هایی که برایم به وجود می آید نهایت استفاده را ببرم تا هم کمک حال تیمم باشد و هم نتیجه خوبی برای خودم به ارمغان بیاورد.

وی در پایان راجع به برد استقلال مقابل سیاه جامگان واکنش داد و گفت: استقلال شروع خوبی داشت و باید به همین منوال به کارش ادامه دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز