محصص: فردای فوتبال ایران بستگی به توانایی مربیان دارد

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۰:۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۰۴۵۱۹
محصص: فردای فوتبال ایران بستگی به توانایی مربیان دارد
سرپرست کمیته فنی و توسعه گفت: فردای فوتبال ما بستگی به توانایی مربیان در آکادمی‌ها، مدارس فوتبال و نظم و انضباطی که بر فوتبال حاکم خواهد بود، دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص، سرپرست کمیته فنی و توسعه با حضور در نشست روسای کمیته های جوانان استانها که روز گذشته در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد، گفت: برگزاری این نشستها و بررسی مشکلات نقطه عطفی برای فوتبال ما خواهد بود چرا که با شناخت مشکلات و آسیب ها، شرایط حاکم بر فوتبال پایه را ارزیابی می کنیم و راهکارهای مناسب در جهت رفع موانع را پیشنهاد و به مرحله اجرا می رسانیم.

وی در ادامه بیان کرد: معتقدم با توجه به برنامه های آموزشی که از سوی کمیته جوانان، آموزش و آکادمی ملی فوتبال اجرا می شود، باید چند سالی را تلاش کنیم تا نتیجه صبر خود را با موفقیت فوتبال در قمست پایه ببینیم. معتقدم برگزاری سمینار یک روزه اگر ادامه دار باشد، کمک بسزایی در جهت رفع مشکلاتمان خواهد کرد. در واقع با تشکیل این نشستها مسیر و راه مناسبی برای فردای فوتبال ایران رقم می خورد.
 
سرپرست کمیته فنی و توسعه در پایان افزود: توسعه فوتبال جوانان در قسمت دختران و پسران از مهمترین اهداف ما در فدراسیون فوتبال است. اگر مشکلات را شناسایی و در رفع آن تلاش کنیم می توانیم آینده خوبی برای فوتبال در هر دو قسمت بانوان و آقایان داشته باشیم. مخصوصا در قسمت بانوان ضعف هایی وجود دارد که متاسفانه سالهای طلایی بسیار خوبی را از دست داده ایم. باید برنامه ریز های منجسم و جلسات ارزیابی مشکلات را در بانوان برگزار کنیم و بتوانیم در این قسمت نیز موفق تر از پیش گام برداریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز