والیبال قهرمانی آسیا- تهران

سرمربی ژاپن: در آینده شاهد ژاپن واقعی خواهید بود

۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۷:۲۷
کد خبر: ۳۰۴۷۷۰
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تمام تلاشمان را می کنیم که فردا تیم واقعی ژاپن را نمایش دهیم و تا آخر مسابقات این روال را طی خواهیم کرد.

به گزارش  سرویس ورزشی برنا، ماساشی نامبو در نشست خبری بعد از مسابقه با سریلانکا گفت: دیدار دیروز را باختیم و نمی خواستیم امروز مسابقه ای انجام دهیم که افت روحیمان ادامه یابد و تمام تلاشمان این بود که امروز عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: از طرفی قصد داشتم که از بازیکن های ذخیره استفاده کنم که متاسفانه در یکی از ست ها جواب نداد و باختیم. قطر تیم خوبی هست تمام تلاشمان را می کنیم که فردا تیم واقعی ژاپن را نمایش دهیم و تا آخر مسابقات این روال را طی خواهیم کرد.

کونیرو شیمیزو کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن هم در این نشست اظهار داشت: مسابقه خوبی بود ولی عالی نبودیم. یاناگیرا دریافت کننده تیم در با ساعدهایش به تیم خیلی کمک کرد و این موضوع نقطه مثبتی برای ژاپن بود.

وی افزود: شکست برابر چین را دیگر فراموش می کنیم و ژاپن واقعی را نشان خواهیم داد.

تیم ملی والیبال ژاپن در آخرین مسابقه از دور نخست مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا 3 بر یک سریلانکا را شکست داد و فردا در اولین مسابقه از دور دوم مرحله مقادماتی رو در روی قطر قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز