استقلال اهواز – سیاه جامگان؛ شبیه اما متفاوت

سلام رفیق!

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۳۰۵۳۵۷
سلام رفیق!
دو تازه وارد لیگ برتر دو سابقه متفاوت دارند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا دو تازه وارد لیگ برتر دو سابقه متفاوت دارند. هر اندازه که استقلال اهواز تیمی قدیمی و ریشه دار در فوتبال ایران محسوب می شود، سیاه جامگان تیمی نوپا به شمار می آید که در جریان منازعات بر سر مالکیت ابومسلم توسط مدعیان مالکیت این تیم متولد شد.

سیاه جامگان در همین دوره کوتاه موفق شده به لیگ برتر برسد اما استقلال اهواز بعد از سال های مصیبت بار اخیر نان صعود یک تیم اهوازی به لیگ برتر را خورد و ناگهان از اوج حضیض و دسته دوم فوتبال ایران به شکل خلق الساعه ای به لیگ برتر راه یافت. تیمی که به همین دلیل یکی از تیم هایی بود که بیشترین ورودی را داشت و تا توانست بازیکن خرید.

در مقابل سیاه جامگان بعد از صعود تاریخی به لیگ برتر، رضا مهاجری مربی موفق خود را کنار گذاشت و نیمکت تیمش را به رسول خطیبی سپرد و البته بواسطه حضور این مربی تبریزی نقل و انتقلات متفاوتی را تجربه کرد. تاکید خطیبی به بالا بردن بار تجربی تیمش بود و از همین رو فقط بازیکن مس خرید.

سیاه جامگان هنوز امتیازی ندارد اما استقلال اهواز با یک امتیاز نخستین میزبانی اش در لیگ پانزدهم را تجربه می کند و از همین رو دو تیم به دنبال نوبرانه کردن برد هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز