اکبر صادقی در گفتگو با برنا:

پیشنهاد استقلال بالاتر بود اما گفتند به آنجا نروم/ دربی همیشه سخت است

۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۵:۵۶
کد خبر: ۳۰۵۳۸۴
پیشنهاد استقلال بالاتر بود اما گفتند به آنجا نروم/ دربی همیشه سخت است
هافبک جدید ذوب آهن گفت: می خواهم دوباره به تیم ملی بازگردم و با ذوب آهن موفقیت های گذشته راتکرار کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا، اکبر صادقی هافبک 30 ساله و جدید ذوب آهن درباره شهرآورد روز جمعه این تیم با سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشورمان و همچنین علت رد کردن پیشنهاد استقلال با خبرنگار برنا گفتگو کرد.

 

* ابتدا در مورد دربی روز جمعه صحبت کن، اولین تجربه تو در شهرآورد اصفهان خواهد بود.

به هر حال شهرآوردها همیشه شرایط خاص خودش را داشته ولی جدا از مابقی بازی ها نیست و مانند همه رقابت ها سه امتیاز دارد. همانطور که گفتید اولین دربی خود را تجربه می کنم و امیدوارم بتوانم با عملکردی که از خودم نشان می دهم موجبات به دست آمدن اولین سه امتیاز فصل برای تیمم را فراهم کنم.

 

* ذوب آهن علیرغم نمایش خوبی که مقابل ملوان داشت نتیجه را به این تیم واگذار کرد. علت این باخت چه بود و اینکه شرایط تیمتان در حال حاضر چطور است؟

همانطور که اشاره کردید در هفته نخست مقابل ملوان بازی قابل قبولی به نمایش گذاشتیم و موقعیت های زیادی هم روی دروازه حریف خلق کردیم ولی متاسفانه هیچکدام تبدیل به گل نشد. ذوب آهن در دو سه فصل اخیر استارت های خوبی نداشته است ولی با صحبت های کادر فنی و مسوولان تیم و تجربه به دست آمده از سال های گذشته دوست نداریم این اتفاق تکرار شود و در صدد هستیم با پیروزی برابر سپاهان خیلی زود به اولین برد خود در لیگ برتر برسیم.

 

* قرعه بسیار سختی هم در چند هفته نخست نصیب ذوب آهن شده است. در این باره چه نظری داری؟

بله متاسفانه در چهار هفته نخست با چهار تیم مدعی روبرو شده ایم. امیدوارم با صحبت هایی که شده سربلند از این بازی ها بیرون بیاییم. از طرفی سپاهان در چهار هفته نخست به نوعی میزبان است و در تلاش خواهد بود تمام امتیازات ممکن را از آن خود کند. به نظرم هر تیمی که بتواند بیشترین امتیاز را در این چهار هفته از آن خود کند مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود.

 

* سپاهان هم در هفته نخست موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد. نظرت در مورد عملکرد آن ها در هفته نخست چیست؟

بازی سپاهان را دیدم آن ها تیم بسیار خوبی هستند و انگیزه بالایی دارند تا قهرمانی سال قبل خود را تکرار کنند اما ما هم پارسال قهرمان جام حذفی شدیم و انگیزه های خاصی برای تکرار موفقیت های گذشته و رساندن ذوب آهن به جایگاه خوب قبلی داریم و به هیچ وجه در مقابل سپاهان حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

 

* از تجربه کار در پدیده صحبت کن. خیلی زود از جمع آن ها جدا شدی؟

تجربه خوبی در پدیده داشتم. نیم فصل اول عملکرد خیلی جالبی از خودم به جای گذاشتم ولی با مشکلات مالی که در نیم فصل دوم به وجود آمد تیم دچار افت محسوسی شد که خدا را شکر با درایت کادر فنی و مدیریت مناسب مسوولین در لیگ برتر ماندیم.

 

*بازی در تیمهایی مثل استقلال و پرسپولیس آرزوی خیلی از بازیکن هاست. تو هم امسال از استقلال پیشنهاد داشتی ولی به آن جواب رد دادی. دلیلش چه بود؟

در مورد استقلال باید بگویم که مسایل مالی هیچ تاثیری در نرفتن من به این تیم نداشت. اتفاقا پیشنهاد استقلال نسبت به ذوب آهن بالاتر بود و من هم بی علاقه نبودم که در تهران بازی کنم اما با توجه به مشورت هایی که با پیشکسوتان و بازیکنان سابق استقلال در این زمینه داشتم و همچنین آسیایی بودن ذوب آهن ترجیح دادم به اصفهان بیایم و در این تیم بازی کنم. امکان دارد در آینده هر اتفاقی رخ بدهد.

 

* با کدام بازیکن ذوب آهن راحت تر هستی و جو این باشگاه را چطور می بینی؟

می خواهم از صمیم قلب از مجموعه باشگاه ذوب آهن تشکر کنم که از همان ابتدا کاری کردند که من اصلا احساس غربت نکنم و خیلی زود با بچه های تیم دوست و رفیق شوم. آقا قاسم(حدادی فر) و حاج مهدی(رجب زاده) که به نوعی بزرگان تیم هم به حساب می آیند خیلی به من کمک کردند که سریعتر با شرایط ذوب آهن آشنا شوم که باید از این عزیزان تشکر کنم.

 

* مهمترین هدف اکبر صادقی در فصل پیش رو چیست؟

در درجه اول می خواهم دوباره به تیم ملی بازگردم و جایگاهم را در این تیم تثبیت کنم و در درجه بعدی در تلاش خواهیم بود تا با ذوب آهن در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد آبرومندانه ای داشته باشیم و باز هم بتوانیم مانند چند سال قبل به مراحل بالای این رقابت ها راه پیدا کنیم.

 

* و به عنوان سوال آخر پیش بینی ات از بازی روز جمعه و اینکه گل می زنی یا نه؟

بازی فوق العاده سختی خواهد بود اما فکر می کنم دو یک بازی را ببریم. تمام تلاشم را می کنم که گل بزنم امیدوارم خدا به من کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز