منصوریان: اطلاعات غلطی به افشارزاده داده اند/ اولویت من مسایل اخلاقی است

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۵۷۵۱
منصوریان: اطلاعات غلطی به افشارزاده داده اند/ اولویت من مسایل اخلاقی است
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر کسی از باشگاه حریف یا از رختکن تیم مقابل به ما اطلاعاتی بدهد فردای آن روز نام وی را اعلام می کنیم.

تیم نفت تهران در دومین هفته لیگ برتر با صبا دیدار می کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان درباره این دیدار اظهارداشت: ما آماده دومین گام لیگ برتر هستیم. مسابقات نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی دارد. علی دایی مربی صبا از دوستان و همبازی های من بود و از بازگشت وی به لیگ خوشحالم. ما بازی صبا مقابل استقلال اهواز را دیده ایم. تیم جانداری هستند اما به علت اینکه مربی آنها دیر انتخاب شده است می توان از این مساله بهره گرفت.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل تراکتورسازی کسب نتیجه از نوع بازی مهم تر بود اما در این مسابقه تلاش می کنیم که به پیروزی دست یابیم.

سرمربی نفت در رابطه با غایبان تیمش در بازی فردا گفت: سعید لطفی صورتش بخیه خورده است و هنوز مشخص نیست که آیا به بازی می رسد یا خیر. ولی سایر نفرات کاملا سالم هستند.

منصوریان در ارتباط با اینکه  افشارزاده گفته که اطلاعات رختکن استقلال پیش از بازی به اطلاع سرمربی نفت رسیده بود اذعان داشت: متاسفانه باید بگویم که اطلاعات غلطی به افشارزاده داده اند. ایشان از پیشکسوتان بزرگان ورزش ما هستند. سال هاست که برای ورزش زحمت کشیده اند.اولویت اول من مسایل اخلاقی است. اگر کسی از باشگاه حریف یا از رختکن تیم مقابل به ما اطلاعاتی بدهد فردای آن روز نام وی را اعلام می کنیم. به افشارزاده اطلاعات غلط داده شده است. می خواهم که هر حرفی را در رسانه ها نگویند.

وی گفت: قبول دارم که از نظر فنی یکی از کم‌تجربه‌ترین و جوان‌ترین مربیان لیگ هستم اما اولویت اول من مسائل اخلاقی است و اگر بازیکن یا فردی از مجموعه حریف بخواهد به ما اطلاعات بدهد من همین فردا اسمش را اعلام می‌کنم. شما که سال‌ها در کار خبر و رسانه هستید می‌توانید از 11 نفر اصلی ما 8 نفر را حدس بزنید اما به افشارزاده اطلاعات غلط دادند.

سرمربی نفت در رابطه با نامه ای که به قنبرزاده داده است، اظهار داشت: ما نامه های زیادی به قنبرزاده داده ایم. باید با هیات امناء راحت بود و بتوان درباره مشکلات باشگاه با بازیکنان با آنها به راحتی صحبت یا نامه نگاری کرد. من باید به رییس باشگاه می گفتم که مشکل مالی داریم. ما باید متوجه می شدیم که بودجه ما و منابع مالی ما کی تامین می شود. هنوز هم دوست و برادر هستیم. اما لازم است که خودمان هم حواس مان را جمع کنیم تا این مسایل تکرار نشود.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درباره وضعیت نانگ و عملکرد او در بازی با تیم تراکتورسازی تصریح کرد: او قبل از مسابقه استارت سنگین زد و ما هم او را تنها برای آن بازی نگرفته بودیم. بلکه می خواستیم در 40 بازی از وی استفاده کنیم. تعویض وی تاکتیکی نبود و شاید در بازی با صبا هم از وی استفاده شود.

سرمربی افزود: بازیکنانی که از نفت جدا شدند، در بهترین تیم ها بازی می کنند. مثل کامیابی نیا و پادوانی. ما در خط دفاع بهترین نفرات مثل سانتوس و حسینی را به خدمت گرفته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز