سایپا می تواند مدعی باشد

جلالی: تیم من پیر نیست!

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۱:۵۶
کد خبر: ۳۰۵۷۶۹
جلالی: تیم من پیر نیست!
سرمربی سایپا گفت: نکونام به بازی مقابل راه آهن می رسد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مجید جلالی سرمریب باسابقه سایپا در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم ما وارد یک تورنمنتی شده‌ایم که 10 ماه طول می‌کشد. بر اساس یک ضرب‌المثل چینی اگر می‌خواهیم قله را فتح کنیم ابتدا باید تخته سنگها را فتح کنیم تیم ما بازی به بازی بهتر می‌شود و ما می‌توانیم یک مدعی باشیم در بازی اول خوب بودیم و در بازی دوم می‌توانیم بهتر باشیم و سعی می‌کنیم 3 امتیاز بگیریم.

وی در مورد شناختش از تیم راه‌آهن گفت: راه‌آ‌هن را مقابل فولاد دیدم. تفاوت زیادی بین راه‌آهن این فصل و فصل گذشته نبود. ما در روزهای آخر لیگ فصل گذشته با راه‌آهن بازی کرده بودیم. راه‌آهن مقابل فولاد هم همان گونه بازی کرد که فصل گذشته بازی کرده بود. شاید علت این مسئله این است که فرصت کافی در اختیار نداشته است.

وی در مورد وضعیت نکونام گفت: نکونام به بازی مقابل راه‌آهن می‌رسد.

جلالی با اشاره به اینکه تیمش پیرترین تیم لیگ است به خبرنگار برنا گفت: این حرف‌ها را من قبول ندارم. اینکه می‌گویند سایپا پیرترین تیم تاریخ است. این حرف‌ها را قبول ندارم. هر کسی می‌تواند آمار دربیاورد و ارائه کند اما آسیب‌شناسی یک پدیده مهم است. چرایی آن اهمیت دارد. رسانه‌ها در این مورد می‌توانند نقش مهمی داشته باشند. اینکه آمار بیاید و بگویند فلان تیم پیر است و فلان تیم جوان کار زیادی نیست.

وی ادامه داد: اکنون بیش از 10 سال است که به آسیا می‌رویم اما تیم‌های ما در لیگ قهرمانان آسیا حذف می‌شوند. باید دنبال دلیل آن باشیم. یک جایی باید این مسائل را کاوش و آسیب‌شناسی کند. اینکه فقط بگوییم باشگاه‌ها اوت می‌شوند و محکومشان کنیم درست نیست. اینکه بگوییم فلان تیم جوان است و فلان تیم پیر درست نیست و نباید آن را محکوم کنیم. باید این مسئله آسیب‌شناسی شود و گرنه هر کسی می‌تواند آمار دربیاورد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه تیمش می‌تواند شگفتی‌ساز این فصل باشد گفت: بله ما تیم خوبی داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم. غلامرضا رضایی، رضا نوروزی و جواد نکونام وقتی به شرایط بدنی بهتری برسند شرایط آن بهتر خواهد شد. ابراهیم صادقی، شاه‌علی دوست و حامد شیری را هم داریم. در دفاع هم وضع ما خوب است اما در خط حمله باید به آمادگی و هماهنگی بیشتری برسیم. در آ‌ن صورت تیم بزرگی خواهیم شد.

جلالی در مورد اینکه قول قهرمانی داده یا نه؟ گفت: فقط صحبت‌های من را جلوی دوربین باور کنید. در طول هفته رسانه‌های مختلف به من تلفن می‌کنند و با من مصاحبه می‌کنند و من هم با آنها صحبت می کنم اما این مسئله و این شکل مصاحبه باعث احساس ناامنی من است زیرا وقتی حرف‌هایم منعکس می‌شود می‌بینم که به گونه‌ای دیگر منعکس شده است. هیچ مربی قول می‌دهد؟ آن هم قول قهرمانی؟ من فقط می‌گویم ما کارمان را به بهترین شکل انجام می‌دهیم و تحلیلمان این است که تیم موفق مدعی و بزرگی باشیم. در مورد احساس ناامنی هم در مصاحبه با رسانه‌ها باید بگویم که این مسئله در مورد همه رسانه ها صدق نمی‌کند و فقط در مورد برخی رسانه‌ها درست است.

به گزارش برنا، سایپا امسال تغییر سیاست داد و با جذب مهره های باتجربه به دنبال کسب رتبه های بالای جدول رده بندی است. آن ها در هفته نخست در خانه مقابل تیم گسترش فولاد تبریز با نتیجه 0-0 متوقف شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز