گرمای هوا یک مسئله عادی است

ویسی: هر دو تیم از این دیدار ۳ امتیاز را می خواهند/ از پیشرفت بازیکنانم خوشحالم

۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۴۷:۵۸
کد خبر: ۳۰۵۸۳۱
ویسی: هر دو تیم از این دیدار ۳ امتیاز را می خواهند/ از پیشرفت بازیکنانم خوشحالم
سرمربی استقلال خوزستان گفت: تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان‌تر شده و تلاش می‌کنیم امسال در بالای جدول قرار بگیریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان فردا در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک بگویم. مسلما فردا هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز به زمین می‌آیند ما در بازی اولمان نتوانستیم نتیجه بگیریم و پرسپولیس هم به دنبال جبران ناکامی هفته اول است. تیم ما نسبت به فصل گذشته جوان‌تر شده و تلاش می‌کنیم  امسال در بالای جدول قرار بگیریم.

وی درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به گرمای هوای شهر اهواز خاطرنشان کرد: این مسئله عادی است و بهانه خوبی برای پرسپولیسی‌ها نیست. ما همیشه در این شرایط تمرین و بازی می‌کنیم و مسلما گرما هم می‌تواند به ضرر ما باشد.

سرمربی  استقلال خوزستان درباره اینکه امیدوار است فوتبالدوستان اهوازی از 3 نماینده شهرشان در لیگ برتر حمایت کنند درباره شرایط تیمش گفت: ما جوان‌های خوبی جذب کردیم و یکسری بازیکن با تجربه هم داریم و به خاطر همین می‌خواهیم نتیجه بگیریم.  در تیم صبا برای خودم فلسفه‌ای داشتم و می‌خواستم این فلسفه را در پیکان هم ادامه بدهم اما موفق نبودم. 

ویسی در خصوص جدایی مهدی مومنی و میثم مجیدی از استقلال خوزستان اظهار داشت: خوشحالم که این دو بازیکن پیشرفت کردند. باید بگویم مومنی با ما قرارداد نداشت اما با فروش میثم مجیدی توانستیم کمی هم درآمدزایی کنیم. واقعیت این است که با توجه به وضعیت آب و هوایی اهواز کمتر بازیکن خوبی برای بازی به اینجا می‌آید.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا با داوری بازی اولش با سپاهان اعتراض داشته گفت: خیلی‌ها به من گفتند که می‌توانی کنار زمین داور را تحت تاثیر قرار بدهی اما من از این اخلاق‌ها ندارم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز