راه آهن صفر-۲ سایپا؛ بازگشت لالیگایی جواد

پیرمردها دست آقا معلم را گرفتند

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۹:۲۹:۲۳
کد خبر: ۳۰۶۰۱۰
پیرمردها دست آقا معلم را گرفتند
هر دو گل شاگردان جلالی در این مسابقه به وسیله بازیکنان باتجربه و استقلالی سایپا به ثمر رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دو تیم راه آهن و سایپا امروز از ساعت ۱۸: ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهر قدس و در چارچوب هفته دوم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند که در نهایت این شاگردان مجید جلالی بودند که با نتیجه ۲-۰ حریف پرمشکل خود را از پیش رو بردارند.

گل های سایپا در این مسابقه به وسیله میلاد میداوودی(۵۸) و جواد نکونام(۷۰) دو بازیکن باتجربه و البته استقلالی تیمش به ثمر رسید و آقا معلم را به اولین برد خود در هفته دوم رساند. در ان طرف فرهاد کاظمی و تیمش در اولین بازی خانگی متحمل اولین باخت خود هم شد. از طرفی مجید جلالی انتقام دو باخت فصل پیش را از راه آهنی ها گرفت تا نشان دهد برای این فصل برنامه های زیادی برای درخشش خواهد داشت.

خودروسازان با این برد چهار امتیازی شدند و موقتا به صدر جدول رسیدند و در آن طرف راه آهن یک امتیازی باقی ماند.

بازی در نیمه اول متعادل و کم موقعیت بود و دو تیم شانس چندانی برای گلزنی نداشتند اما در نیمه دوم با ورود نکونام،سایپا نبض بازی را در اختیار گرفت و موفق شد دو بار دروازه ننزیچ را باز کند. گل اول روی حرکت غلامرضا رضایی و ضربه بغل پای میداوودی حاصل شد و گل دوم روی یک ضربه کرنر و شم گلزنی بالای نکونام، روی این گونه ضربات زده شد.

استادیوم : شهر قدس تماشاگر: 100 نفر

داوران: حمید حاج ملک- حمید غمزه- علی اکبر نوری

اخطار: روزبه شاه علیدوست دقیقه 68 از سایپا

راه آهن تهران: ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، بهادر عبدی، سیدامین منوچهری ، حمیدرضا دیوسالار، مهرداد محمدی، سیداحمد مهدی زاده، سیامک کوهنورد ، میلاد محمدی و مهدی جعفرپور

سرمربی: فرهاد کاظمی

سایپای کرج: حامد فلاح زاده، وحید اسماعیل بیگی، روزبه شاهعلی دوست، ابراهیم صادقی، میلاد میداوودی، غلامرضا رضایی، ابراهیم شکوری، مهدی ترابی (58 جواد نکونام)، حامد شیری، سجاد مشکل پور و مسعود ابراهیم زاده

سرمربی: مجید جلالی

به گزارش برنا، در هفته سوم راه آهن مهمان تراکتورسازی است و سایپا پذیرای پدیده خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز