برنامه استقلال ضد حمله بود

خطیبی: از داور گل خوردیم

۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۶۲۵۸
خطیبی: از داور گل خوردیم
مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت:از زحمات بچه‌ها راضی هستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین خطیبی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: ابتدا پیروزی استقلال اهواز را به همه هواداران تیم تبریک می‌گویم و پس از آن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک می‌گویم.امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر دو تیم خوب بازی کردند اما ما بهتر از استقلال اهواز بودیم. آن‌ها امروز برنامه‌شان ضد حمله بود دقایق اول خیلی خوب بودیم و در کل نسبت به حریف برتر بودیم.

وی ادامه داد: امروز بازی بهتری از حریف دیدیم امیدواریم بتوانیم با تمرینات بیشتری نقاط ضعف را تقویت کنیم و بازی بعدی گل بزنیم و نتایج بازی‌های گذشته را جبران کنیم. مشکل ما این بود که نتوانستیم موقعیت سازی کنیم. از زحمات بچه‌ها راضی هستم اما از نتیجه تیم راضی نیستم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

سرمربی تیم سیاه جامگان درباره قضاوت داور بازی گفت:درباره  داور صحبت نمی‌کنم چون فایده‌ای ندارد شما بازی را دیدید. حریف امروز به ما گل نزد و ما از بازیکنان استقلال اهواز گل نخوردیم.

وی در مورد اعتراض کامدار بیان داشت: کامدار را دو سه بار بازیکنان استقلال اهواز به عمد زدند. داور به بازیکنان تیم حریف اخطار نمی‌داد و همین رفتار باعث عصبانیت کامدار شد دو سه بار شاهد بودیم که به بازیکن ما تکل زدند و باید داور به بازیکنانی که چنین رفتاری را از خود نشان دادند کارت قرمز می‌داد اگر بازیکن ما چنین کاری می‌کرد حتما او اخراج می‌شد.بحث‌هایی که در داخل زمین رخ می‌داد به خاطر ضعف داوری بود. نگاه کنید وقتی داوری اخطارها را اشتباه می‌دهد من دوست ندارم درباره داور بازی صحبت کنم گویا شما دوست دارید من در مورد داوری صحبت کنم پس می‌گویم اگر بازیکنی ، مربی در طول این بازی عصبانی می‌شد به خاطر رفتار اشتباه داور بود. باز هم میگویم ما امروز از تیم استقلال اهواز گل نخوردیم از داوری گل خوردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز