رییس فدراسیون انجمن های ورزشی:

نشست صمیمانه و خوبی با دکتر گودرزی داشتیم/ از حمایت وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه دارم

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۵:۱۳:۵۳
کد خبر: ۳۰۸۶۲۵
نشست صمیمانه و خوبی با دکتر گودرزی داشتیم/ از حمایت وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه دارم
محمد علیپور گفت: علاقه وافر و حمایت بی شائبه ایشان از فدراسیون انجمن های ورزشی قابل ستایش است و امید است که بتوانیم در سایه همگرایی و انسجام بیشتر با وزارت ورزش و جوانان ، در راه بالندگی هرچه بیشتر قدمهای موثری برداریم .

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد علیپور که روز یکشنبه به همراه اعضای هیات رییسه و تنی چند از مسوولان انجمن های تحت پوش با دکتر گودرزی در نشست هماهنگی حضور یافته بود در پایان این جلسه در گفت وگویی با سایت خبری فدراسون انجمن های ورزشی ، افزود: خوشبختانه نشست صمیمانه ای داشتیم و جا دارد از نگاه ویژه دکتر گودرزی به این فدراسیون پرکار و پرجمعیت قدردانی کنم. در این جلسه گزارشی از روند و پروسه کاری این فدراسیون توسط اینجانب ارایه شد و تاکید گردید که انجمن های تحت پوشش به شکل مستقل فعالیت می کنند و روی پای خودشان ایستاده اند .

کسب 190 مدال رنگارنگ طی چهارسال فعالیت که نشان از حرکت رو به جلوی انجمن های تحت پوشش است، برگزاری 191 کلاس آموزشی داخلی و بین المللی، اعزام تیم های مختلف به 77 میدان معتبر از جمله رقابتهای قاره ای ، بین المللی و جهانی از جمله آماری بود که به ایشان ارایه گردید.

وی گفت: تاکید شد که انجمن ها تنها به بودجه دولتی متکی نیستند و از طریق منابع دیگر از جمله اسپانسر به حیات خود ادامه می دهند و فعالیت ها را به پیش می برند. همچنین در خصوص ابتیاع برخی از امکانات و وسایل که در داخل کشور ممکن نیست و باید از خارج از کشور خریداری شود ، به دکتر گودرزی گزارشی در این خصوص ارایه شد و ایشان مقرر کردند که در این خصوص پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

شایان ذکر است در ادامه این جلسه ، حسن میرزاقابیک رییس انجمن راگبی نیز گزارشی از فعالیت های داخلی و برون مرزی ارایه داد و گفت : نگاه ویژه به " تگ راگبی " بمنظور شناسایی استعداد و مقوله پشتوانه سازی از جمله برنامه های مهم این انجمن به شمار می رود .

رییس انجمن راگبی همچنین گفت: تیم ملی راگبی طی دو مرحله از مسابقات مقدماتی المپیک ریو در امارات و هند به مقام نخست رسیده و با اقتدار و برای نخستین بار گام به مرحله نهایی رقابتهای انتخابی گذاشته ، لذا از وزیر محترم ورزش درخواست می شود که در خصوص حمایت بیشتر از این تیم اهتمام شود .

همچنین داود سلیانچی رییس انجمن جت اسکی ضمن تشکر از حمایت دکتر گودرزی و پیگیریهای وزارت ورزش در خصوص برگزاری مسابقات در آبهای کشور ، گزارشی از وضعیت این ورزش مهیج و پرطرفدارارایه داد.

وی همچنین از دکتر گودرزی برای تماشای مسابقات جت اسکی کشور در انزلی که واخر ماه جاری برگزار می شود ، دعوت به عمل آورد.

محمد کنی رییس انجمن دراگون بوت نیز خواستار حمایت های بیشتر از این رشته پرطرفدار شد و ضمن ارایه گزارشی از روند رو به جلوی این ورزش ، گفت : انجمن دراگون بوت در پرتو جذب اسپانسر در راه پیشرفت گام بر می دارد ، چون منابع مالی دولتی تکاپو نمی کند.

وی همچنین از وزیرورزش و جوانان خواست تا از نزدیک شاهد تمرینات اژدها سواران و همچنین مسابقات آتی باشد که دکتر گودرزی دراین خصوص قول مساعد داد تا به خواسته ایشان عمل کند.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا گزارشی از برگزاری مسابقات لیگ داخلی و حضور موثر و پربار تیم ملی کشورمان در رقابتهای مهم برون مرزی از جمله مسابقات جهانی ارایه داد و گفت : صعود به سید یک جهانی و کسب دو مدال برنز در بازیهای ساحلی پوکت که برای نخستین بار در طول تاریخ اتفاق افتاد ، از جمله توفیق های ماندگاری است که رقم خورده است.

در ادامه رییس فدراسیون انجمن های ورزشی از دکترگودرزی خواست تا زمینه حضور تیم ملی سپک تاکرا به بازیهای آسیایی اندونزی فراهم شود زیرا این تیم پتانسیل کسب مدال را داراست.

این گزارش حاکیست که دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و خانم نغمه ضیابخش نایب رییس بانوان این فدراسیون نیز گزارشی از فعالیت های حوزه مربوطه ارایه دادند که با استقبال و تمجید وزیر ورزش و جوانان مواجه شد.

در این نشست همچنین بهرام افشارزاده مشاور و مدیرکل حوزه سرپرستی وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

لازم بذکر است این تعداد از حاضران به عنوان نمایندگان فدراسیون انجمن های ورزشی در نشست هماهنگی با وزیر ورزش و جوانان حضور یافته بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز