پرسپولیس ۱ - ذوب آهن ۲ ؛ گلرها تفاوت را رقم زدند

سقوط آزاد پرسپولیس/ دبل یحیی مقابل سرخابی ها

۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۰:۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۰۹۸۷۷
سقوط آزاد پرسپولیس/ دبل یحیی مقابل سرخابی ها
پرسپولیس متحمل سومین شکست خود شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در پایان ذوبی ها با گل های کاوه رضایی و مسعود حسن زاده در مقابل تک گل امید عالیشاه به پیروزی رسیدند.

پرسپولیس به پشتوانه تماشاگرانش در این دیدار از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کرد و تلاش زیادی کرد تا با استفاده از عمق دفاع ذوبی ها توسط طارمی و عالیشاه به دروازه مظاهری نزدیک شوند. این تاکتیک برانکو البته در چند صحنه جواب داد و سرخپوشان موفق شدند نژادمهدی را مقهور سرعت و البته تکنیک خود کنند. طارمی که برای گلزنی در این دیدار بی تابی می کند اگر کمی خودخواهی را از بازی اش فاکتور می گرفت مطمئنا می توانست باعث شود تا تیمش در این دیدار به گل برسد. هادی نوروزی هم تا آستانه فتح دروازه رفت اما تیر عمودی مانع گلزنی او شد. ذوبی ها البته بعد از اینکه پرسپولیسی ها امروز در نیمه اول در خط دفاعی روز بی اشتباهی را پشت سر گذاشتند چاره را در شوت های راه دور جستند که سوشا مکانی نشان داد به این راحتی تسلیم نخواهد شد.

پرسپولیس که به شدت نیاز به برد در این دیدار داشت تا از بحران خارج شود نیمه دوم را خوب آغاز کرد و بارها تا یک قدمی دروازه حریف پیش رفت و حتی امید عالیشاه یک پنالتی را به دستان رشید مظاهری زد. قرمزها چندبار از فضای پشت مهرداد قنبری استفاده کرد ولی دفاع ودروازبان ذوب آهن از گلزنی آنها جلوگیری کرد.

سرانجام دقیقه 64 امید عالیشاه ناکامی اش در دقایق گذشته را با ضربه ای دیدنی جبران کرد و شادی را به اردوی پرسپولیسی ها برد؛ حرکات بازیکنان پرسپولیس در جناح چپ و در ادامه پاس مهدی طارمی پشت محوطه جریمه برای عالیشاه با ضربه تک ضربه شماره دو پرسپولیسی ها گل برتری را برای برانکو و شاگردانش رقم زد.

اما ذوبی ها هم که نمی خواستند بازنده باشند به پرسپولیس فشار آوردند و سرانجام دقیقه 76 در حالی که به نظر می رسد خطای اعلام شده به سود ذوبی ها اشتباه بوده باشد، رجب زاده پشت ضربه ایستگاهی قرار گرفت و ارسال او درون محوطه جریمه با اشتباه مکانی، گل تساوی را با ضربه سر کاوه رضایی رقم زد.

پرسپولیس که 3 امتیاز را از دست رفته می دید دست به حملات گسترده زد اما نتیجه ای حاصل نشد و دقیقه 90 در یک تصمیم بحث برانگیز فغانی تکل بنگر را پنالتی اعلام کرد و مسعود حسن زاده ضربه پنالتی اعلام شده برای تیمش را در زاویه مخالف حرکت سوشا مکانی وارد دروازه کرد تا یحیی بار دیگر به بازی برگردد و برنده این دیدار باشد.

 

پرسپولیس 1 - ذوب آهن 2

گل ها: امید عالیشاه برای پرسپولیس / کاوه رضایی و مسعود حسن زاده برای ذوب آهن

 

استادیوم آزادی؛ تماشاگر: 30 هزار نفر

داوران: علیرضا فغانی، سعید علی نژادیان و سجاد طوری

 

پرسپولیس:

سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، بابک حاتمی، رامین رضائیان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده(علی علیپور 54) ، امید عالیشاه (میلاد کمندانی 85) و مهدی طارمی.

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

ذوب آهن:

 رشید مظاهری، علی همام، مهدی نژادمهدی، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر(مسعود حسن زاده67)، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده(مرتضی تبریزی 67) و کاوه رضایی.

سرمربی یحیی گل محمدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز