بازیکنانم خود به خود عقب کشیدند

اسکوچیچ: در طول دوران مربیگریم چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم

۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۶:۳۷
کد خبر: ۳۰۹۸۹۳
اسکوچیچ: در طول دوران مربیگریم چنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم
سرمربی فولاد خوزستان گفت: در طول هفته گذشته روی توپ‌های ارسالی سپاهانی‌ها کار کرده بودیم اما امروز باز هم در چند صحنه مرتکب اشتباه شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد پس از تساوی 1 بر 1 تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری حاضر شد و درباره این مسابقه اظهار داشت: من هیچ وقت به نتیجه تساوی راضی نیستم اما امروز با توجه به اتفاقات باید بگویم از این نتیجه رضایت دارم.

وی افزود:‌ ما در 15 دقیقه ابتدای نیمه اول اشتباهات فاحشی داشتیم و موقعیت‌های زیادی به حریف دادیم ما در طول هفته گذشته روی توپ‌های ارسالی سپاهانی‌ها کار کرده بودیم اما امروز باز هم در چند صحنه مرتکب اشتباه شدیم. از بقیه زمان بازی راضی هستم و بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند.

اسکوچیچ در ادامه گفت:‌ در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که از تک گل خود دفاع نکنند بلکه به بازی هجومی ادامه دهند اما بازیکنانم خود به خود عقب‌‌نشینی کردند و متأسفانه عملکرد خوبی هم در بخش دفاعی نداشتند.

وی با اشاره به مشکلات فولاد خوزستان گفت: تیم ما سال گذشته دچار مشکلاتی شد بازیکنانی که از ما جدا شدند حالا در تیم‌های ملوان و تراکتورسازی فیکس هستند. در مقابل نگاه کنید سپاهان چند بازیکن فصل گذشته خود را از دست داده و بازیکنانی که ما و سپاهان جذب کرده‌‌ایم را با هم مقایسه کنید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ما وضعیت ویژه‌ای داشتیم تا جایی که یادم هست چنین اتفاقی در طول دوران مربیگری برایم رخ نداده بود اما به نظر من افرادی قدرتمند هستند که در موقعیت‌های سخت خودشان را نشان دهند وقتی در مشکلات قرار داریم باید ببینیم می‌توان از آن خارج شویم یا خیر.

به گزارش برنا، فولاد خوزستان که فصل پیش توانست به رتبه پنج برسد؛ در این فصل و در حالی که چهار هفته از مسابقات گذشته، نوز به بردی دست پیدا نکرده است و با سه امتیاز وضعیت خوبی در جدول ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز