باید به کورس بازگردیم

هازارد: می‌خواهم از پدرو چیزهای زیادی یاد بگیرم

۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۴:۲۸
کد خبر: ۳۱۰۲۹۰
هازارد: می‌خواهم از پدرو چیزهای زیادی یاد بگیرم
ستاره بلژیکی چلسی در پی انتقال پدرو رودریگز، مهاجم فصل پیش بارسا به استمفوردبریج، می خواهد از تجربیات این بازیکن استفاده کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی در پی انتقال پدرو رودریگز، مهاجم فصل پیش بارسا به استمفوردبریج، گفته می خواهد از تجربیات این بازیکن استفاده کند و چیزهای زیادی یاد بگیرد.

 دو روز پیش، چلسی با قراردادی 30 میلیون یورویی، مهاجم 28 ساله بارسا که به گفته مورینیو یکی از بهترین مهاجمان دنیا است، را به خدمت گرفت: وقتی شما در چلسی بازی می کنید دوست دارید در کنار بازیکنان بزرگ به میدان بروید. پدرو می تواند سطح تجربه تیم را بالا برود. بازیکن خیلی خوب و سریعی ای است و دوست دارم در کنار او بازی کنم. هنوز جوان هستم و می خواهم چیزهای زیادی یاد بگیرم. می خواهم به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شوم و از یکی از بهترین مهاجمان دنیا درس بگیرم.

هازارد در ادامه در خصوص وضعیت تیمش و نتایج ضعیف آنها در دو هفته ابتدایی فصل، گفت: البته ما به تغییرات زیادی نیاز داریم، در حال حاضر تنها یک امتیاز داریم. باید بتوانیم بار دیگر بازی و فوتبال خودمان را ارائه بدهیم. باید گل های بیشتری بزنیم و خیلی خوب دفاع کنیم. همه اعضای تیم باید بهتر بشوند.من از این نتایج شگفت زده نشدم. سرمربی تیم، فصل پیش به همه ما گوشزد کرد در فصل آینده کار ما سخت تر خواهد شد. فصل تازه شروع شده است و باید همچنان تلاش کنیم. فردا در سومین بازی فصل به میدان می رویم و اگر به دنبال قهرمانی هستیم باید در آن پیروز شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز