تبعید داوران به دسته پایین تر

لیگ یک جایگاه داوران پر اشتباه!

۱۳۹۴/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۴:۲۸
کد خبر: ۳۱۰۷۷۸
لیگ یک جایگاه داوران پر اشتباه!
محمد فنایی کارشناس داوری پیشنهاد کرد به جای محرومیت داوران پر اشتباه آن ها را برای قضاوت بازی های لیگ یک برگزینیم!

 به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا، اشتباهات داوران فوتبال صدای همه درآورده و اعتراضات فراوانی برانگیخته و برخی ها اعتقاد دارند که باید با خداوران پراشتباه برخورد قاطعی داشت. در همین راستا محمد فنایی کارشناس داوری اعتقاد دارد که داوران پراشتباه و خاطی را برای تنبیه به لیگ یک تبعید کنند. رفتاری که پیش از این  در مواجهه با تخلفات مربیان شاهد آن بودیم، همان مربیانی که به مربیان منشوری مشهور شدند!

البته که خوب است داوران لیگ برتری، بازی های دسته اولی را سوت بزنند چون در این صورت میزان اشتباهات داوری در این لیگ مهم به حداقل خواهد رسید و باشگاه های حاضر در بازی ها با رضایت بیشتری به کار ادامه می دهند. اعلام اینکه داوران پر اشتباه لیگ برتر باید با قضاوت در لیگ یک متنبه شوند فکر و سیاست غلطی است. داوری که در لیگ برتر اشتباه می کند باید تاوان اشتباهش را با محرومیت پس دهد نه قضاوت در لیگ یک. داوری که در لیگ برتر اشتباه می کند در لیگ یک هم اشتباه خواهد کرد و اشتباه داور در لیگ یک به مراتب گران تر از اشتباه در لیگ برتر است. چون می تواند مانع از صعود یک تیم به لیگ برتر شود و تیم دسته اولی که لیگ برتری نشود انگار هیچ تلاشی نکرده و موفقیتی نداشته است.

تبدیل لیگ یک به تبعیدگاه مربیان منشوری و داوران پر اشتباه توهین به لیگ یک است! این سیاست یعنی اینکه لیگ یک نیاز به مربیان سالم و هم چنین داوران خوب ندارد در حالی که لیگ یک زیرساخت لیگ برتر است و جایی است که فوتبال جوانان در آن شکل می گیرد بنابراین باید نسبت به این مسابقات حساس تر بود.

داور پر اشتباه لیگ برتر وقتی در لیگ یک سوت می زند به واقع اصلا محروم نشده و تاوان اشتباهش را پس نخواهد داد. مربی ای که تخلف می کند باید از حضور در فوتبال محروم شود نه فقط از حضور در لیگ برتر. همچنین محرومیت داور باید از حضور در کلیه مسابقات رسمی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز