درباره خطیبی صحبتی نمی کنم

کمالوند: بچه هایم باغیرت و فداکارانه بازی کردند

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۸:۲۵
کد خبر: ۳۱۱۳۶۰
کمالوند: بچه هایم باغیرت و فداکارانه بازی کردند
سرمربی گسترش فولاد گفت: از 5 مسابقه اول ما، چهار دیدارمان را در خارج از خانه برگزار کردیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در نشست خبری پس از مسابقه تیمش مقابل ملوان اظهار داشت: بازی به دلیل بارانی که آمده بود تحت تاثیر قرار گرفته بود. اما بچه های ما در این شرایط به خوبی  عمل کردند و به اعتقاد من با توجه به شرایط زمین بچه ها خیلی با غیرت و فداکارانه بازی کردند. فکر می کنم تیم های تبریزی مدت ها بود که در انزلی صاحب پیروزی نشده بودند. نکته دیگر که در فوتبال ما شاید سابقه نداشته باشد، این است که از 5 مسابقه اول ما، چهار دیدارمان را در خارج از خانه برگزار کردیم. 

 وی ادامه داد: ملوان از نظر نفری تیم قدرتمندی است. اما با توجه به تماشاگران پرشوری که دارد امیدوارم بهتر نتیجه بگیرد.

سرمربی گسترش درباره اظهارات رسول خطیبی علیه خود و اینکه آیا تمایل دارد در این باره صحبت کند یا نه،اظهار داشت: من مشکلی ندارم اما باتوجه به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون دستور داده که فقط درباره بازی صحبت کنیم به همین خاطر نمی توانم در این رابطه اینجا صحبت کنم. 

 کمالوند در رابطه با شرایط زمین مسابقه گفت: زمین های شمالی اکثرا ماسه ای هستند و آب را در خود نگه نمی دارند. اما در زمین های ما آب در زمین جمع می شود. نمی دانم بازی پرسپولیس و فجر سپاسی را به خاطر می آورید یا نه؟ در آن مسابقه داور توپ را روی زمین انداخت ولی توپ نیم متر هم حرکت نمی کرد و همین مساله باعث شد که بازی امروز ادامه پیدا کند ولی در بازی های مشابه اتفاق دیگری رخ دهد.

به گزارش برنا، گسترش فولاد موفق شد به یک برد ارزشمند در خانه ملوان دست پیدا کند و موقتا به رده چهارم صعود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز