کماندار تیم ملی جانبازان و معلولین:

در مسابقات مقدماتی رقابتی سخت و نفس گیر داشتیم

۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۵:۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۱۱۶۵۶
در مسابقات مقدماتی رقابتی سخت و نفس گیر داشتیم
رحیمی گفت: بهترین های جهان به آلمان آمده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا رحیمی، ملی پوش تیم تیر و کمان جانبازان و معلولین روز گذشته در اولین گام موفق شد در رقابت های مرحله مقدماتی ریکرو  با امتیاز 635 به عنوان چهارم دست یابد و راهی مسابقات مرحله حذفی شود.

وی پس از پایان مسابقات مرحله مقدماتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: رقابت های آلمان بسیار مهم و در عین حال سخت است. می توانم بگویم که بهترین های جهان همه در این مسابقات حضور و برای کسب سهمیه رقابتی تنگاتنگ دارند.

رحیمی افزود: در مسابقات مرحله مقدماتی، رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر داشتیم و امتیازات به قدری به هم نزدیک بود که مدام رتبه ها در جدول جابه جا می شد، اما خوشبختانه من و هم تیمی ام ابراهیم رنجبر توانستیم در زمره 5 نفر اول مسابقات ریکرو مردان از میان 66 کماندار شرکت کننده قرار بگیریم و به مرحله حذفی صعود کنیم.

کماندار تیم ملی خاطر نشان کرد: خوشحالم که در اولین گام توانستم بهتر از حد تصورم ظاهر شوم و امیدوارم در مراحل بعدی نیز بتوانم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

رقابت های جهانی تیر و کمان معلولین آلمان، با امتیاز کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک ریو، از دوم شهریور ماه در شهر دوناشینگن با حضور 262 کماندار از 48 کشور جهان آغاز به کار کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز