تلاش ۱۶ تنیسور برای راهیابی به جدول اصلی پیکارهای فیوچرز

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۱۲۹۸۰
تلاش ۱۶ تنیسور برای راهیابی به جدول اصلی پیکارهای فیوچرز
دومین روز جدول مقدماتی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز تهران با راهیابی 16 تنیس باز به مرحله دوم خاتمه یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دراین دوره از مسابقه ها که در زمین های تنیس مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود،رضا کوهستانی، البرز اخوان ، عرفان گل احمد، امیر حسین بادی ، امیر صدقی نسب، آرش گلچینی، عرفان بارونی، معین محمدی، شایان مهدیزاده، آرمین رستمی، حسام یزدی، محمد خوش خلق، مهدی احتماعی و محمد مهبد از ایران، سالار سرایدار پور از امریکا و کوپر از آلمان با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله دوم شدند.

مرحله دوم جدول مقدماتی این دوره از مسابقه ها روز دوشنبه برگزار می شود که در نهایت هشت تنیس باز جواز حضور در جدول اصلی را به دست می آورند.

جدول اصلی رقابت های بین المللی تنیس فیوچرز تهران از فردا (سه شنبه) با حضور 32 تنیس باز ایرانی و خارجی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود.

مسابقه های بین المللی فیوچرز تهران به مدت سه هفته برگزار می شود که در پایان هر هفته مبلغ 10 هزار دلار به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

علی کاتبی داور نشان نقره کشورمان به عنوان سرداور و آرا سوکزیان، محمد سریزدی، محسن خداپرست، سینا ابراهیمیان (داوران نشان سفید)، علی تهرانی و آرمین آزادپور به عنوان داور قضاوت این دوره از رقابت ها حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز