اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی با نساجی برای ما یک بازی خانگی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۹:۱۳
کد خبر: ۳۱۳۷۵۲
بازی با نساجی برای ما یک بازی خانگی است
اکبر میثاقیان، سرمربی تیم خونه به خونه، می گوید بازی با نساجی اصلا برای او حساس نیست.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا روز جمعه و در چارچوب هفته چهارم لیگ یک شاهد جدال تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهیم بود. به همین خاطر گفتگویی با اکبر میثاقیان، سرمربی تیم خونه به خونه، انجام دادیم که آن را می خوانید.

 * این بازی را چطور می بینید؟

این بازی برای شخص من هیچ حساسیتی ندارد. یک بازی است مثل همه بازی ها با سه امتیاز. با توجه به نزدیکی شهرهای بابل و قائمشهر، هم بازی رفت و هم بازی برگشت برای خونه به خونه و نساجی بازی خانگی است و می شود گفت خونه به خونه و نساجی یک بازی خانگی بیشتر نسبت به دیگر تیم های حاضر در لیگ یک انجام می دهند.

* نگران جو ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر نیستید؟

 من فصل گذشته گزینه سرمربیگری نساجی بودم. تنها به این دلیل به کرمان رفتم که پپش از مذاکره با آقای پرهام، که از دوستان من هستند، به کرمانی ها تعهد اخلاقی داده بودم. شاید اگر به این تیم می آمدم الان یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر بودیم. اما قسمت به گونه دیگری شد. بی تعارف نساجی و طرفدارانش را دوست دارم و هر گاه با هر تیمی به قائمشهر رفتم، چه در صورت پیروزی و چه در صورت شکست، چیزی جز احترام ندیدم. من خودم در گنبد به دنیا آمدم و در اصل خودم را یک مازندرانی می دانم و مطمئن هستیم روز جمعه طرفداران هر دو تیم فرهنگ غنی مردمان مازندران را به رخ خواهد کشید.

* آیا جدال این دو تیم توانمندی تبدیل شدن به دربی مازندران را دارد؟

من خیلی به این مسئال توجه نمی کنم اما بی تعارف افتخار می کنم که در فوتبال مازندران کار می کنم. چراکه خروجی فوتبال این استان از خیلی از استان ها بیشتر است و این پتانسیل در استان وجود دارد که هم خونه به خونه لیگ برتری شود و هم تیم نساجی. مالک باشگاه خونه به خونه پیش تر علاقه خود را به باشگاه نساجی در عمل نشان داده بود و ابتدای فصل به من گفت حق جذب هیچ بازیکنی را از نساجی ندارم. لیدرهای دو باشگاه به هم کمک می کنند و روز جمعه در فضایی رقابتی هر دو تیم تلاش خواهند کرد و بی شک تیمی که بهتر از موقعیت ها استفاده کند و شایسته پیروزی باشد از پیروز از میدان خارج خواهد شد.

* در ارزیابی تیم نساجی به چه نتیجه ای رسیده اید؟

 نساجی با مربی پرتغالی در بازی های گذشته فوتبال خوبی بازی کرده. ما هم تلاش خواهیم کرد فوتبالی را به نمایش بگذاریم که تماشاگر پسند باشد. ان شاءالله در این بین هر تیمی که شایسته پیروزی است به سه امتیاز بازی خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز