هفته چهارم لیگ یک

نساجی- خونه به خونه؛ مسابقه ای که باید زیبا شود نه پر حاشیه!

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۱:۵۴
کد خبر: ۳۱۳۷۶۷
نساجی- خونه به خونه؛ مسابقه ای که باید زیبا شود نه پر حاشیه!
تعطیلی لیگ برتر به خاطر بازی های پیش روی تیم ملی موجب شده این هفته در روز تعطیل یعنی جمعه شاهد برگزاری دیدارهای هفته چهارم لیگ یک باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ البته در روزهایی که لیگ برتر در جریان است برگزاری بازی های دسته اول مشکل ساز نیست چراکه اکثر شهرهای حاضر در دسته اول فاقد تیم در لیگ برتر هستند و از سویی به نظر نمی رسد برگزاری همزمان بازی ها خیلی برای فدراسیون فوتبال مشکل باشد چراکه داوران این دیدارها با هم فرق دارند و هیات برگزاری بازی های لیگ برتر و دسته اول از هم جداست. اما ظاهرا لیگ یک در این بین مظلوم واقع شده است و همه اولویت ها با لیگ برتر است.

 در هفته چهارم لیگ یک صدرنشین یعنی پیکان تهران باید در خانه تیم نفت مسجدسلیمان به میدان برود. نفت از سه بازی گذشته دو امتیاز اندوخته و 7 امتیاز از دست داده در حالی که پیکان به اندازه امتیازات از دست رفته نفت مسجدسلیمان امتیاز کسب کرده است. بنابراین در این بازی تیم میزبان برای رسیدن به کسب سه امتیاز تلاش وافری خواهد داشت و پیکان هم راه خود را می رود.

شهرداری اردبیل تیم دوم جدول هم همانند پیکان مهمان است و بازی در خانه تیم داماش گیلان را تجربه می کند. تیم ماجراجو و جوان محد ربیعی می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و یقین بدانید حتی در دیدار خارج از خانه هم برای پیروزی بازی خواهد کرد.

دیگر تیم 7 امتیازی جدول یعنی ماشین سازی در خانه پذیرای تیم آلومینیوم اراک است و این فرصت خوبی است که ماشین سازی بخت خود را برای صدرنشینی بیازماید. البته که تیم آلومینیوم اراک حریف دست و پا بسته ای برای ماشین سازی نخواهد بود.

مس کرمان تنها تیم 6 امتیازی جدول یک بازی سخت را در شیراز مقابل فجر تجربه خواهد کرد. فجر با حضور بازیکنان سرباز به تیم مقتدری تبدیل شده و با وجود برگزاری دو دیدار در خارج از خانه تا به اینجای کار 5 امتیاز کسب کرده است. باید به این نکته اشاره کرد این یکی از مهمترین بازی های هفته چهارم است و می توان به آن، بازی شش امتیازی لقب داد.

جدول به جز فجرسپاسی دو تیم 5 امتیازی دیگر دارد. خیبر خرم آباد  و صنعت نفت آبادان.

خیبر این هفته بازی در خانه گل گهر سیرجان را تجربه خواهد کرد و صنعت نفت هم باید در بیرون از خانه بازی کند. مقابل پارسه تهران، تیم فرشاد پیوس که تا به اینجای کار خیلی در نتیجه گیری موفق نبوده است. هر دو تیم در تلاش برای کسب امتیازات بیشتر  و نزدیک تر شدن به صدر جدول هستند. طبیعی است در این بین انتظارات از صنعت نفت بیشتر باشد چون خیبر اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند و از نظر خرجکرد با صنعت نفت قابل قیاس نیست.

به نظر می رسد روز سختی در انتظار صنعت نفت آبادان و خبیر خرم آباد باشد چراکه پارسه و گل گهر تا به این جای کار در امتیازگیری موفق نبوده اند و تلاش شان بر این است در بازی هفته چهارم دست پر میدان را ترک کنند.

در چهار دیدار دیگر و در بوشهر شاهد رویارویی ایرانجوان بوشهر با پاس همدان خواهیم بود. ایرانجوان به منظور بقاء در جدول بازی ها باید قدر امتیازات خانگی را بیشتر بداند. پاس هم به زعم خود تا به اینجای کار به خاطر مشکلات داوری در امتیازگیری ناموفق بوده و در بوشهر به دنبال جبران مافات است.

مس رفسنجان در خانه تلاش می کند فولاد یزد را با شکست بدرقه کند تا بخشی از امتیازات از دست رفته را جبران کند. مربی خارجی این تیم به خاطر امتیازات از دست رفته تحت فشار هواداران است. با توجه به اینکه مس رفسنجان فصل گذشته با وینگو بگوویچ تا مرحله پلی آف بالا آمد انتظارات از این تیم بالا رفته است.

گیتی پسند در اصفهان پذیرای تیم آلومینیوم هرمزگان است. این تیم که البته در اصفهان طرفدار ندارد به دلیل شکست 3 بر صفر برابر شهرداری اردبیل کمی بحران زده است و برنامه دارد با عبور از سد آلومینوم هرمزگان از بحران خارج شود. هر چند تحقق این هدف خیلی آسان نیست و باید برای اجرایش در مستطیل سبز زحمت کشید.

می رسیم به حساس ترین بازی هفته؛ دربی مازندران. مصاف تیم های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر. جایی که اکبر میثاقیان تیم خونه به خونه را به مصاف نساجی خواهد فرستاد، تیمی که فصل گذشته گزینه سرمربیگری اش بود و البته در جریان فصل از سوی مدیرعاملش آسیب های زیادی دید بطوری که در پایان هم نتوانست مس کرمان را لیگ برتری کند. آیا او با تیم خونه به خونه بابل به دنبال انتقام گیری از نساجی است یا اینکه نساجی به اولین پیروزی فصل خود دست خواهد یافت؟ خیلی به حواشی این دیدار کار نداریم. امیدواریم آنچه روز جمعه در مستطیل سبز برای تماشاگران به نمایش گذاشته می شود یک بازی زیبا باشد حتی در یک فضای رقابتی سخت و دشوار. دیدن یک بازی خوب حق تماشاگران هر دو تیم است.

 

برنامه هفته چهارم لیگ یک

جمعه 13 شهریور

16:45 مس رفسنجان– فولاد یزد (شهدای رفسنجان)

16:45 گل گهر سیرجان– خیبر خرم آباد (اختصاصی گل گهر)

17: نساجی مازندران– خونه به خونه بابل (شهید وطنی قائمشهر)

17: گیتی پسند اصفهان- آلومینیوم هرمزگان (آرارات اصفهان)

17:15 پارسه تهران– صنعت نفت آبادان (صنایع دفاع)

17:15 داماش گیلان– شهرداری اردبیل (شهید عضدی رشت)

17:15 ماشین سازی تبریز– آلومینیوم اراک (تختی تبریز)

17:15 فجرسپاسی شیراز– مس کرمان (حافظیه شیراز)

17:30 ایرانجوان بوشهر– پاس همدان (شهیدبهشتی بوشهر)

17:30 نفت مسجدسلیمان– پیکان تهران (شهید بهنام محمدی)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز