برگزاری مسابقه رالی تفریحی در تهران

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۲:۰۶
کد خبر: ۳۱۳۷۹۵
برگزاری مسابقه رالی تفریحی در تهران
قرار است به نفرات برنده در هر کلاس جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا شود

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرپرست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران از برگزاری مسابقه رالی یکروزه تفریحی، خانوادگی تهران در روز جمعه بیستم شهریورماه خبر داد.

ذبیح اله زارع سرپرست موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در این خصوص گفت؛ مسابقه رالی یکروزه تفریحی، خانوادگی تهران به مناسبت سالروز درگذشت قهرمان اتومبیلرانی کشور، مرحوم آرش رامین یکتا در روز جمعه بیستم شهریور ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد.

زارع در خصوص شرایط ثبت نام افزود؛ شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و کلیه آقایان و بانوان که دارای شرایط جسمانی سالم و گواهینامه معتبر باشند می توانند در این رقابت شرکت نمایند.

به گفته زارع، این رویداد بزرگ ورزشی، تفریحی در روز جمعه بیستم شهریورماه از ساعت 9 الی 16 در سه کلاس همگانی، پیشکسوتان و هنرمندان برگزار و مسیر آغاز و پایان آن، پیست مجموعه ورزشی آزادی می باشد.

سرپرست هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در خصوص جوایز گفت؛ به 3 نفر هر کلاس جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء خواهد شد.

بنابر این گزارش، متقاضیان می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز تا تاریخ 15/06/94 از ساعت 9 الی 16 به نشانی میرداماد، میدان محسنی، خیابان شاه نظری، میدان کاظمی، مجموعه ورزشی شهید کشوری، دفتر هیأت مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22252135 و 22272403 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز