المپیک اوج ورزش دنیا است

دکتر سجادی: اولین مدال المپیک را سال ۱۹۴۸ در وزنه‌برداری کسب کردیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۲:۱۸
کد خبر: ۳۱۳۹۸۸
دکتر سجادی: اولین مدال المپیک را سال ۱۹۴۸ در وزنه‌برداری کسب کردیم
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: تیم وزنه‌برداری فردا به مسابقه‌های قهرمانی آسیا می‌رود که البته این تیم "ب" آن‌هاست و تیم "الف" برای مسابقه‌های قهرمانی جهان که کسب سهمیه المپیک را در پی دارد، آماده می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما به صورت دوره‌ای به اردوهای تیم ملی سر می‌زنیم. امروز هم به صورت ویژه به همراه گودرزی به بازدید از اردوی وزنه‌برداری آمدیم. تیم وزنه‌برداری فردا به مسابقه‌های قهرمانی آسیا می‌رود که البته این تیم "ب" آن‌هاست و تیم "الف" برای مسابقه‌های قهرمانی جهان که کسب سهمیه المپیک را در پی دارد، آماده می‌شود. فکر می‌کنم شرایط ملی‌پوشان روز به روز بهتر می‌شود و من هفته پیش و چند هفته پیش نیز به اینجا آمدم و حاصل زحمات وزنه‌برداران را دیدم.

دکتر سجادی درباره نگاه ویژه به رشته‌های المپیکی بویژه رشته‌های مدال‌آور گفت: بازی‌های المپیک اوج ورزش دنیاست. ما هم می‌دانیم که حداقل در سه چهار رشته بیشتر شانس مدال نداریم که یکی از آن‌ها وزنه‌برداری است. جالب است که ما اولین مدال المپیک را سال 1948 در وزنه‌برداری کسب کردیم و قطعا این نگاه ویژه را داریم و همین طور خواهد بود.

معاون ورزش قهرمانی درباره اظهارنظر اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته بود 15 رئیس فدراسیون بدستور وزیر انتخاب می شوند؛ به برنا گفت: روسا توسط مجمع انتخاب میشوند. اطلاعات بیشتر را باید از اسدی بپرسید؛ من تا همین حد اطلاع دارم.

وی درباره جلسه با هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز بیان کرد: وزیر ورزش از هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دعوت کرد و با شورای معاونان وزارتخانه جلسه‌ای را برگزار کردیم. رییس کمیته ملی المپیک در مورد اردوهای تیم‌های ملی و مهم‌تر از همه شرایط کسب سهمیه گزارش‌هایی را ارائه کرد و تک تک نفرات برای پیشرفت و هماهنگی بیشتر در کارها نظرات خود را گفتند.

دکتر سجادی در پاسخ به این پرسش که کی‌روش با انجام مصاحبه‌ای نسبت به وزارت ورزش گلایه داشته و آیا در مورد آن صحبت می‌کنید، گفت: من چیزی در این مورد نخوانده‌ام.

وی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌ پزشکی ورزشی گفت: انتخابات این فدراسیون برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز