مطلب خاصی بین من و هدایتی مطرح نشده است

طاهری: مسائل مالی روی مشکلات ما سایه انداخت/ امیدوارم رسانه‌ها کمک کنند تا حاشیه‌های تیم کم شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۸:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۹۹۶
طاهری: مسائل مالی روی مشکلات ما سایه انداخت/ امیدوارم رسانه‌ها کمک کنند تا حاشیه‌های تیم کم شود
مدیرعامل پرسپولیس گفت: اگر یک بازیکن نگرانی خودش را دارد، نگرانی من نگرانی همه بازیکنان و به اندازه یک تیم است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر طاهری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: دفعه قبل هم در این مورد صحبت کردم.بعد از اینکه باشگاه از واگذاری خارج شد و یک باشگاه دولتی شدیم این انتظار می‌رفت که پوشش تامین مالی از این طریق انجام شود. غیر از این تحصیل درآمد از تبلیغات لباس بود تا از کنار نام باشگاه یا شبکه‌های پیامکی درامد داشته باشیم. همه این موارد پوشش دهنده تمام هزینه‌های باشگاه نیست. هیأت دولت این مطلب را دنبال کرد و دولت برای تامین منابع پیگیری می‌کند. این کارها در مراحل اداری است. این نشان دهنده نگاه خوب هیأت دولت است تا باشگاه به جایگاه خود برسد. مسائل مالی روی مشکلات ما سایه انداخت.

وی افزود: باید از کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم که با درک این مطلب این مشکلات را تحمل کردیم طی چند روز آینده این مشکلات حل می‌شود. ما بدهی قبلی داریم که به خاطر مسائل داخلی و خارجی است ان‌شاالله کمک به ما می‌رسد تا این مشکلات حل شود.

طاهری در مورد اینکه چه زمانی پول پرداخت می‌شود، عنوان کرد: با توجه به شرایطی که بود نمی‌شد به صورت مستقیم پول را پرداخت کنند. با توجه به اینکه مجموعه دولتی هستیم پول ابتدا به خزانه می‌رود و سپس به باشگاه می‌رسد، با توجه به اینکه پنج‌شنبه و جمعه همه جا تعطیل است این اتفاق در هفته‌ آینده انجام می‌شود.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان خاطرنشان کرد: هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. نگرانی هست و این مسئله من را هم نگران کرده است. اگر یک بازیکن نگرانی خودش را دارد، نگرانی من نگرانی همه بازیکنان و به اندازه یک تیم است. به دنبال حل این مسئله هستیم. این موضوع برای امروز نیست و مدتی است که این مشکلات را داریم از بازیکنان، کادرفنی و به خصوص کاپیتان‌های تیم تشکر می‌کنم که این مشکلات را مدیریت کردند.

طاهری یادآور شد: امروز به مجموعه درفشی‌فر می‌روم اما خبرنگاران به تمرین نیایند.

مدیرعامل باشگاه در مورد وضعیت اسپانسر تصریح کرد: بحث اسپانسر یک موضوع متداول است. حامی مالی که می‌آید کل هزینه‌ها را نمی‌دهد. آنها بخشی از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند. ما سعی می‌کنیم رقمی قرارداد ببندیم که هزینه‌های بیشتری را تامین کند. حامی مالی یک پول عظیم نمی‌دهد استقبال می‌کنیم که شرکتی بیاید و آرم ما را بهره‌برداری کند و کل هزینه‌ را بدهد. اگر این اتفاق نیفتاد به صورت جزئی اسپانسر را در اختیار شرکت‌ها می‌گذاریم. اگر یک جا نشد قرارداد ببندیم از طریق مجزا اسپانسر را به 2-3 شرکت می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا پرسپولیس خریداران 300 میلیاردی داشت اما کسی اسپانسر نمی‌شود، گفت: باید این بحث را جدا کنیم، بحث گرفتن باشگاه با گرفتن تبلیغات فرق دارد فروش ساختمان و اجاره یک ساختمان رقم متفاوتی را می‌طلبد. این دو مسئله با هم متفاوت هستند. کسانی که به دنبال بهره‌برداری از باشگاه هستند نظر خاص خودشان را دارند و می‌خواهند کسب در آمد کنند نباید این مسائل را قاطی کرد.

وی در مورد اینکه وزیر گفته هزینه این دو باشگاه بالای 100 میلیارد است، تصریح کرد: یک بخش هزینه‌ جاری داریم یک بخش هم بدهی‌ها و مالیات و ... است. وقتی حکم دادگاه در مورد بدهی می‌آید بدهی هزینه جاری می‌شود. حکم دادگاه در مورد بدهی هزینه روز می‌شود این مسائل به هزینه‌های روز باشگاه تبدیل شده است. چیزی حدود 50 -60 میلیارد معوقات داریم باید با تعامل با مراجع مربوطه نوع مستهلک شدن را مشخص کنیم.

طاهری در مورد اینکه خیلی از عملکرد باشگاه در مورد جذب بازیکن با رقم مشخص راضی هستند، اما بازیکنان هنوز بدهی دارند، گفت: مکلف هستیم به بازیکنان به خاطر قراردادی که دارند در طول فصل پرداختی داشته باشیم این کاری که از طریق وزارت ورزش دنبال شده به ما در حل برخی از مشکلات کمک می‌کند. باید برنامه‌ریزی کنیم تا در آمدزایی شود و به صورت مداوم پرداختی داشته باشیم. همیشه این نوسان وجود داشته است. جدا از منابعی که می‌توانیم داشته باشیم ما و هیأت دولت به دنبال این هستیم تا با نظر خواهی از مراجع مختلف سرمایه‌گذاری داشته باشیم و مشکلات مالی را برطرف کنیم. امیدوارم رسانه‌ها کمک کنند تا حاشیه‌های تیم کم شود.

وی در مورد اینکه انتخاب اسپانسر با وزارت ورزش است یا باشگاه، گفت: این جزو وظایف هیأت مدیره است. افرادی هستند که به جاهای دیگر مراجعه می‌کنند اما آنها به باشگاه ارجاع داده می‌شوند.

طاهری در مورد شایعه دیدارش با حسین هدایتی، عنوان کرد: من و هدایتی با اسم کوچک همدیگر را صدا می‌کنیم و از زمان‌های دور با یکدیگر ارتباط داریم از قبل این دیدارها را داشتیم اما مطلب خاصی بین ما رد و بدل نشده. نه تنها هدایتی بلکه هر کسی هم کمک کند استقبال می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه هدایتی در زمان مدیران دیگر هزینه سفر و برخی از هزینه‌های دیگر را می‌داد اما انگار تمایلی به کمک به باشگاه تحت هدایت او ندارد، عنوان کرد: این سوال را از هدایتی بپرسید سوالی که به من ربط ندارد را نباید جواب بدهم. هواداران باید بیایند کمک کنند انتظار خاص از هواداران خاص خود داریم.

وی در مورد حق پخش گفت: این مسئله به مهدی تاج مربوط است انتظار می‌رفت عدد قابل توجهی به باشگاه برسد اما با اتفاقاتی که پیش امد این مسئله میسر نشد اما اگر چنین پوشش درست شود در آمد حاصل خواهد شد.

علی اکبر طاهری در خصوص اینکه به بازیکنان پرسپولیس در اهواز به جای شام بیسکویت دادند گفت: این نوع سوال‌ها درست نیست و باعث ذهنیت می‌شود و تمام مشکلاتی که داریم همه خوب کار می‌کنند. در اهواز هم شاید نتوانستند در فرودگاه تمهیداتی را بیاندیشند اما بخش سرپرستی ما زحمت می‌کشد که کارها خوب انجام شود. آن‌جا هم اگر زمان داشتند قطعا شرایط بهتری را فراهم می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با کریم باقری جروبحثی در خصوص بازیکنان داشته‌اید یا خیر گفت: هیچ درگیری وجود نداشته و باید همه در جایگاه خودشان ایفای نقش کنند. در مورد آن بازیکن هم که صحبت‌هایی شده است بخش پشتیبانی ما هتلی را فراهم کرده بود اما بعدا به من اطلاع دادند که خودش به هتل نرفته است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه وضعیت اسپانسر پرسپولیس به کجا رسید گفت: تعهدات مالی ما زیاد است و طبیعتا از فضاهایی که داریم باید تبلیغ کنیم اما این همه مشکلات ما را پوشش نمی‌دهد. وزارت ورزش و دولت پیگیری مجدانه دارند تا بتوانیم پرداختی به بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم.

طاهری ادامه داد: باید تحصیل درآمد پایدار داشته باشیم. پوشش هزینه باشگاه سرمایه گذار و زمان مناسب می‌خواهد البته معوقات ما هم خیلی تاثیرگذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز