از هیات فوتبال گلایه دارم

صبوریان: فدراسیون فوتبال باید اطلاع‌رسانی می‌کرد!

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۸:۵۷
کد خبر: ۳۱۴۳۱۸
صبوریان: فدراسیون فوتبال باید اطلاع‌رسانی می‌کرد!
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: زمین ثامن به اندازه کافی تحت فشار قرار داشت و همان روزی که نامه رسید اعلام کردیم که نمی‌توان در این زمین بازی برگزار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، کوروش صبوریان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، در خصوص اینکه چرا اداره کل ورزش و جوانان این استان مجوز برگزاری دیدار تیم‌های ملی جوانان ایران و سوریه را در ورزشگاه ثامن مشهد نداد؛ گفت: مگر می‌شود بدون اطلاع میزبان، مهمان دعوت کرد؟

وی ادامه داد: بیشتر گله من این بود که دوستانی که در هیأت فوتبال می‌خواهند میزبانی قبول کنند ابتدا با اداره کل هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. چون پیش از این نیز در این خصوص با مشکلاتی مواجه بوده‌ایم که یکی از آن‌ها ایجاد هزینه‌هایی بود که پس از گرفتن میزبانی کسی تامین آن‌ها را به گردن نمی‌گرفت.

صبوریان افزود: با وجود اینکه به دوستان اعلام کرده بودیم که میزبانی‌ها با ما زودتر از موعد هماهنگ شود اما زمانی نامه برگزاری این دیدار به دست ما رسید که فقط 48 ساعت تا بازی فرصت بود و این درحالی است که چون یک تیم خارجی یک پای این دیدار بود باید حداقل از 72 ساعت قبل ما این موضوع را به اطلاع شورای تامین می‌رساندیم و دیگر زمانی برای این کار وجود نداشت. ضمن اینکه ما در ورزشگاه ثامن میزبان تمرینات و مسابقات دو تیم لیگ برتری‌مان هستیم و این زمین به اندازه کافی تحت فشار قرار داشت و همان روزی که نامه رسید اعلام کردیم که نمی‌توان در این زمین بازی برگزار کرد که دوستان به این موضوع توجه نکردند.

وی گفت: چون این برنامه از قبل به ما اعلام نشده بود زمین چمن تحت مرمت و آبیاری بود و پس از اینکه دو تیم به ورزشگاه رفته و مشاهده کردند که امکان برگزاری مسابقه نیست؛ هیاهوهایی ایجاد شد که متاسفانه این موضوع مشکلاتی را ایجاد کرد. البته زمانی نامه برگزاری این مسابقه به ما رسید که هنوز فدراسیون مجوز شورای برون مرزی را هم نگرفته بود و همه این ها دست به دست هم داد تا این مسابقه در زمین ثامن برگزار نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان تاکید کرد: با کفاشیان صحبت کردیم و قرار شد از این پس دوستان لطف کرده و زودتر به ما در خصوص بازی‌های دوستانه اطلاع رسانی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز