گزارش خبرنگار اعزامی برنا به تایلند

میزبانی ضعیف تایلندی ها!

۱۳۹۴/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۳:۱۹
کد خبر: ۳۱۴۴۳۲
میزبانی ضعیف تایلندی ها!
میزبانی ضعیف تایلندی ها از همان روز اول مشهود است و تیم ها و خبرنگاران در هتل هایی اسکان یافتند که شبیه مسافرخانه های بازار تهران است!

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به تایلند؛ چهل و پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در شهر پوکت تایلند برگزار می شود.

میزبانی ضعیف تایلندی ها را در همان ابتدای ورود به این کشور نیز می شد احساس کرد. تایلندی ها برای میزبانی از تیم های شرکت کننده در این رقابت ها دو هتل متروپل و رویال سیتی را در نظر گرفتند. دو هتلی که حتی امکانات اولیه و بدیهی را ندارند و بیشتر شبیه مسافرخانه های بازار تهران هستند! صرفنظر از اتاق های کثیف و نمور، مشکل اینترنت در این دو هتل جدی است و همین کار خبرنگاران را برای ارسال و تهیه خبر با مشکل جدی مواجه نموده است.

دو هتل در نظر گرفته شده فاصله تقریبا یک ساعته از فرودگاه دارند و همین سبب شده بعد از تحمل یک پرواز خسته کننده چند ساعته تا پوکت، خستگی راه دوچندان شود.

همچنین امکانات تغذیه نیز شرایط مطلوبی ندارد و همین سبب شده تا اغلب تیم های حاضر در این رقابت ها که به محل برگزاری رقابت ها رسیده اند، نسبت به شرایط موجود اعتراض کنند. اعتراضاتی که البته تایلندی های بی خیال به آن توجهی نمی کنند!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز