برگزاری اولین دوره فستیوال زیر ۱۴ سال فوتبال ساحلی

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۵۹۸
برگزاری اولین دوره فستیوال زیر ۱۴ سال فوتبال ساحلی
اولین دوره فستیوال زیر 14 سال فوتبال ساحلی کشور به میزبانی یزد برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اولین دوره فستیوال زیر 14 سال فوتبال ساحلی کشور از تاریخ 7 لغایت 9 شهریور در یزد و به میزبانی باشگاه گلساپوش یزد با حضور 8 تیم گلساپوش یزد، کوثر اردکان، کیان آریا اصفهان، شهدا چلیچه، شهید نوروزی چلیچه، هیات خراسان جنوبی، ولیعصر شیراز و دانش فسا برگزار شد. در این فستیوال همه تیم ها به صورت گروهی با هم بازی کردند و جمعا 28 بازی برگزار شد.

از برنامه های ویژه این فستیوال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
1- برگزاری کارگاه آموزشی برای کلیه شرکت کنندگان در محل استادیوم سلمان محمود آباد که در این کارگاه تیم جوانان گلساپوش یزد قهرمانی دوره قبل مسابقات جوانان کشور در قالب دو تیم، یک دیدار دوستانه برگزار کرد که در جریان این بازی مسائل فنی فوتبال ساحلی برای تمامی تیمها تشریح  شد.
 
2- روز دوم مسابقات مراسم افتتاحیه زیبا و منظمی با حضور مسئولین ورزشی یزد برگزار شد.
 
3- روز سوم مسابقات جلسه ای با حضور مربیان و سرپرستان تیم های شرکت کننده بابت تبادل نظر و هم اندیشی برگزار شد.
 
4- در جریان مسابقات برای هر بازی دو نفر از مربیان سایر تیم ها براساس معیارهای از قبل تعیین شده بعنوان استعدادیاب انتخاب شدند و بازیکنان شاخص و توانمند زیر نظر محمد حسین میرشمسی – سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی را استعدادیابی و شناسانی کردند. 

5- در روز آخر براساس گزارشات استعدادیاب ها با حضور تمام مربیان یک تیم منتخب 16 نفره تشکیل و یک مسابقه دوستانه بسیار زیبا و هیجان انگیز با ترکیبی از این بازیکنان و بازیکنان تیم بزرگسالان گلساپوش نایب قهرمانی سال گذشته لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که بازیکنان ملی پوش نیز در این بازی حضور داشتند برگزار شد و مربیان کلیه تیم ها با همفکری همدیگر از بازیکنان منتخب در این مسابقه زیبا و جذاب استفاده کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز