حسینی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

علاوه بر آلمان، شاید با هلندی ها هم بازی کنیم

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۰۵:۳۳
کد خبر: ۳۱۴۹۷۰
علاوه بر آلمان، شاید با هلندی ها هم بازی کنیم
رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در سفری که به قاره سبز خواهد داشت علاوه بر دیدار با ولفگانگ نایرزباخ، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، ملاقاتی هم با همتای هلندی خود خواهد داشت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ امیرحسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در گفت و گو با خبرگزاری برنا در این باره گفت: یک یا دو هفته بعد علی کفاشیان به آلمان و هلند سفر خواهد کرد. دیدار با روسای فدراسیون فوتبال این دو کشور و همچنین امضای تفاهم نامه همکاری در دستور کار قرار دارد.

حسینی در واکنش به خبر سایت یوروپ آنلاین مگزین که نوشته بود به زودی ایران و آلمان در سرزمین ژرمن ها با هم دیدار خواهند کرد، گفت: این خبر احتمالا برداشت سایت مورد نظر از سفر علی کفاشیان به آلمان بوده اما واقعیت این است هنوز صحبتی در این زمینه نشده و ابتدا امضای تفاهم نامه همکاری مهم است و دور از ذهن نیست بعد از امضای تفاهم نامه همکاری شرایط برای بازی دوستانه تیم ملی با آلمان و در ادامه هلند مهیا شود. اما از الان نمی شود چیزی را به صراحت گفت.

وی افزود: پیش تر فدراسیون فوتبال با فدراسیون فوتبال ایتالیا تفاهم نامه همکاری امضاء کرد اما تا به امروز زمینه برای برگزاری بازی دوستانه بین تیم ملی دو کشور مهیا نشده و تنها شاهد حضور تیم ملی جوانان ایتالیا در تهران بودیم و در ادامه هم ایتالیایی ها میزبان جوانان ایرانی بودند. پس بهتر است فعلا درباره بازی ایران – آلمان نظر صریح و قطعی ندهیم.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه هم اکنون تیم ملی امید در هلند اردوی تدارکاتی برپا کرده، گفت: فدراسیون فوتبال تلاش می کند با استفاده از فضای موجود و همچنین مبتنی بر توان گام های مهمی در جهت آماده سازی تیم های ملی بردارد. در گذشته برخی از تلاش ها به خاطر فضای تحریم بی پاسخ می ماند اما اکنون شرایط بهتر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز