نباید شکایت ما پیش همسایه برود

دکتر گودرزی: باید به آرا احترام گذاشت/ نگذاریم تعداد ورزشکاران کاهش پیدا کند

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۴:۳۴
کد خبر: ۳۱۵۱۱۱
دکتر گودرزی: باید به آرا احترام گذاشت/ نگذاریم تعداد ورزشکاران کاهش پیدا کند
وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما در وزارت ورزش و جوانان این بوده که در مورد فرد یا جریان خاصی سوگیری نداشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی حاضر شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی بعد از پایان بیا‌ن‌ انتخابات فدراسیون دوومیدانی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: خوشحالم در جمع کسانی حضور دارم که بار اصلی ورزش کشور در حوزه د‌و‌و‌مید‌ا‌نی را بر دوش می کشند و در اقصی نقاط کشور با وجود تمام سختی‌ها تلاش می‌کنند تا نسل جوان را هدایت می‌کنند. باید چند نکته را بگویم این که د‌و‌و‌مید‌ا‌نی در توسعه سایر رشته‌ها‌ تعیین کننده اساسی است و من تاسف می خورم که در خارج از کشور در استادیوم‌های ویژه‌ د‌و‌و‌مید‌ا‌نی 40 – 50 نفر تماشاگر دارد، ولی در ایران این طور نیست، اما در سال‌های گذشته د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بسیار پر رونق بود اما امکانات جای تاسف دارد. رشته‌ها‌ی مثل ژیمناستیک و د‌و‌و‌مید‌ا‌نی تغذیه کننده سایر رشته‌ها‌ هستند و د‌و‌و‌مید‌ا‌نی باعث قوی تر شدن رشته‌ها‌ی دیگر می‌شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران ما به قدری کاهش یافته‌اند که باید به دنبال تک تک آنها باشیم در حالی که به همگانی کردن آن بیاندیشیم قهرمانی آن هم دور از دسترس نیست. وجود یکی، دو قهرمان که آن هم خود روییده هستند، کار چندان درستی نیست و باید خیل عظیمی را به سمت توسعه این رشته هدایت کرد. یکی از جاهایی که در توسعه این رشته ارزشمند، مفرح و البته سازنده تاثیر دارد، نوع مدیریت آن است که تبلور آن را می‌توانیم در فدراسیون ببینیم. فدراسیون اگر به لحاظ مادی و معنوی منابع را تامین کند شاهد توفیق و توسعه آن هستیم.

گودرزی تصریح کرد: فدراسیون چند صباحی است که در نوع نگاه، عملکرد و پیشبرد اهداف نوساناتی وجود داشت که باید کم شود و خانواده‌ د‌و‌و‌مید‌ا‌نی اگر نقشی در بر‌نامه‌ریزی ندارد باید حامی باشد. ما یک خانواده‌ هستیم و نباید شکایت ما پیش همسایه برود. به عنوان کسی که سال‌ها در این عرصه کار کرده است، این موضوع می گویم. همه ما باید دست کسانی را که به عنوان مدیر فعالیت می‌کنند بفشاریم تا رشته‌ها‌یی همچون د‌و‌و‌مید‌ا‌نی ارتقا یابد و رشد پیدا کند.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: تلاش ما در وزارت ورزش و جوانان این بوده که در مورد فرد یا جریان خاصی سوگیری نداشته باشیم. اگر کسی را سراغ دارید که از طرف من و سجادی حرکت یا گوشه چشمی دیده است در همین جا اعلام کنید که استغفار و عذرخواهی کنم. همه کاندیدا برای ما محترم هستند و باید به آرای کسانی که در این جمع حضور دارند گردن بنهیم.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه خاطر‌ نشان کرد: بدیهی است که هر نامزدی با روسای هیات ها ، مربیان و ورزشکاران مذاکره کند اما این تلاش از جهت مسئولان غیر قابل قبول نیست. با این حال در فدراسیون وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک ما حق دست بردن در آرا چه مستقیم و چه غیر مستقیم نداریم. برخی از نامزدها ممکن است شاگرد ، معلم و یا همکار من بوده اند و من علاوه بر آنها به نامزدهای دیگر نیز ارادت دارم، ولی در خصوص هیچ یک از آنها نظری ندارم و اگر از جانب ما چیزی عنوان شده است آن را تکذیب می‌کنم. امیدوارم شاهد همدلی و همکاری و تلاش شما باشیم.ش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز