سلیمانی: کار آسانی مقابل حریفان خود نداریم

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۱:۲۳:۰۳
کد خبر: ۳۱۶۰۰۲
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: بعد از بازی با ازبکستان، تمرکز خود را برای رفع نقاط ضعف و اشکالات گذاشته ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در حال برگزاری تمرینات نهایی  خود هستیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازیهای پیش رو بکار خواهیم گرفت. ضمن اینکه در اردوی آتی که هفته آینده برگزار می شود، فشار تمرینی وجود نخواهد داشت و صرفا جهت آمادگی جسمانی بازیکنان، تمرینات انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: بعد از بازی با ازبکستان، روی نقاط ضعف و قوت خود کار کردیم تا در بازیهای پیش رو آماده باشیم. در بازی با ازبکستان خیلی ازموقعیت های خود را از دست دادیم. روی تاکتیک های خود اصلاحاتی را انجام دادیم و در دو دیدار دوستانه ای که امروز و روز پنجشنبه برگزار می شود، بازیکنان را محک می زنیم تا بدانیم در بازیکنان در چه شرایطی هستند.
 
وی در ادامه درباره برگزاری اردوی کیش گفت: اردوی آماده سازی در جزیره کیش، بسیار مطلوب بود و بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.
 
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان درباره آنالیز بازیهای ازبکستان، مالزی و هنگ کنگ گفت: فیلم های دو سال قبل را دیده ایم. مالزی طبق اطلاعاتی که به دست آورده ایم، تغییرات بسزایی داشته و اردوها و بازیهای تدارکاتی مختلفی را برگزار کرده است. ضمن اینکه از شرایط میزبانی خود نیز استفاده خواهد کرد. فیلم بازی های تیم هنگ کنگ نیز آنالیز کرده ایم و با ازبکستان هم سه بازی دوستانه در ماه گذشته داشته ایم. در مجموع کار آسانی را در رقابتهای قهرمانی آسیا پیش روی خود نداریم اما تمام تلاش خود را برای عملکردی موفق به کار خواهیم گرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز