جام حذفی را با خوشبینی و شوق زیاد آغاز می‌کنیم

برانکو: نمی‌خواهیم مقابل پیکان غافلگیر شویم/ آنچلوتی و کلوپ گزینه‌های بهتری هستند

۱۳۹۴/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۲:۳۵
کد خبر: ۳۱۷۱۶۸
برانکو: نمی‌خواهیم مقابل پیکان غافلگیر شویم/ آنچلوتی و کلوپ گزینه‌های بهتری هستند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی خود را می کنیم که پیروز مسابقه باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل پیکان اظهار داشت: فردا اولین بازی جام حذفی را پیش روی خود داریم. همانطور که قبلا هم گفته بودم هدف ما هم در بازی های حذفی و هم بازی های لیگ رسیدن به جام است. طبیعی است که جام حذفی را با خوشبینی و شوق زیاد آغاز می کنیم. همه می دانیم که جام حذفی چه در ایران و چه در سایر نقاط جهان حساسیت و جذابیت های خاص خود را دارد و خیلی مواقع اتفاق می افتد که مدعیان قهرمان نمی شوند. به همین خاطر ما سعی می کنیم دقت فراوانی داشته باشیم تا غافلگیر نشویم. من با تمام احترامی که به حریف خود قائل هستم سعی خود را می کنم که پیروز مسابقه باشیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ملی پوش پرسپولیس دیروز در دوبی بودند تا ویزای گوام را دریافت کنند. بن سون هم دیشب آمد اما امروز همه در کنار هم جمع شده ایم. نفراتی که در این مدت در تهران بودند در تعطیلات بسیار خوب بودند و من از زحمات آنها راضی هستم. بازیکنانی که در کورس رقابت در بازی های فردا نیستند لوکا ماریچ و بن سون هستند که اولی تنها دو جلسه بعد از مصدومیت تمرین داشته و بن سون نیز کارهای شخصی داشته است. حیدریه هم مصدومیتش بعد از بازگشت از اردوی امید همچنان باقی مانده است. اطلاعاتی که کمک مربی کی روش به ما داده مبنی بر این است که طارمی و عالیشاه و رضائیان همگی سالم هستند و آمادگی کافی برای بازی را دارند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار برنا در ارتباط با شناخت خود از پیکان اظهار داشت: من ویدئو بازی پیکان مقابل نساجی را دیدم. به این ترتیب به نظری که قبل از مسابقه داشتم رسیدم. یعنی پیکان را تیمی دیدم که بلافاصله پس از سقوط از لیگ برتر شرایط خود را به حالت ایده آل بازگردانده و ما کار مشکلی در برابر این تیم خواهیم داشت.

برانکو درباره صحبت هایی که مبنی بر جدایی وی از پرسپولیس و رفتن به تیم ملی کرواسی مطرح شده است اذعان داشت: کرواسی سرمربی خود را تغییر داده است و طبیعی است در چنین شرایطی رسانه ها اسم بنده را می آورند. من در کشور خودم بهترین نتایج را نسبت به همه مربیان داشته ام و طبیعی است که در چنین شرایطی مطبوعات اسم من را بیاورند البته تا  حالا هیچ کس با من تماس نکرده و من نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. 

وی در ارتباط با شایعات حضور آنچلوتی و کلوپ در تیم ملی کرواسی اظهار داشت: بحث هایی در مورد مربیان خارجی مطرح شده است البته همه آنها مربیان خوبی هستند و قطعا مربیان بزرگ خارجی شرایط و بحث های مربوط به خود را دارند. حتی انگلستان که زادگاه فوتبال است. مربی خارجی دارد. طبیعی است که مربی بومی هم ارزان تر از مربیان خارجی باشد. همانطور که در ایران کرواسی و روسیه چنین شرایطی است. 

سرمربی پرسپولیس درباره انتخاب خود بین پرسپولیس و تیم ملی کرواسی گفت: این سوال نسبی است و اصلا به این موضوع فکر نکرده ام و تمام اینها در حد حدس و گمان است. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز