بعد از زدن گل لازم بود که محتاط بازی کنیم

بنگر: بازی با ملوان مطمئناً دیدار سختی خواهد بود

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۲۰:۳۹:۵۰
کد خبر: ۳۱۷۷۵۴
بنگر: بازی با ملوان مطمئناً دیدار سختی خواهد بود
مدافع پرسپولیس گفت: در مورد داوری امروز باید بگویم او داور جوانی است و قضاوت نسبتاً خوبی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محسن بنگر با تمجید از تیم پیکان در مورد پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل این تیم اظهار داشت: ما یک بازی سخت را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. پیکان با وجود اینکه یک تیم لیگ یکی است تیم دونده و با کیفیتی نشان داد و باید به مرزبان تبریک بگویم که چنین تیمی درست کرده است.

وی افزود: خوشحالم که اولین بردمان را در جام حذفی کسب کردیم. بعد از زدن یک گل لازم بود که محتاط بازی کنیم، چرا که نباید در بازی‌های جام حذفی ریسک کرد. برای ما مهم پیروزی بود و برد در جام حذفی، حالا تفاوت نمی‌کند که با یک گل باشد یا 10 گل.

بنگر در مورد رویارویی تیمش با ملوان در مرحله بعد جام حذفی تصریح کرد: بازی با ملوان مطمئناً دیدار سختی خواهد بود و خیلی مهم است که بازی در تهران باشد یا انزلی، ما باید منتظر قرعه‌کشی بمانیم و بعد از آن در مورد این بازی صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه فعلاً باید روی بازی با سایپا تمرکز کنند، افزود: دیدار سختی را روز چهارشنبه پیش رو داریم، اما چون در هفته‌های اول نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم مقابل سایپا فقط باید 3 امتیاز را کسب کنیم. 

وی در مورد داوری نیز گفت: در مورد داوری صحبت نکنم بهتر است. قبلاً یک سری صحبت‌ها کردیم که بی‌فایده بود. در مورد داوری امروز باید بگویم او داور جوانی است و قضاوت نسبتاً خوبی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز