در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم

برانکو: امروز بردی به دست آوردیم که استحقاق آن را داشتیم/ مسلمان در اولویت نیست

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۲۰:۵۵:۲۷
کد خبر: ۳۱۷۷۵۸
برانکو: امروز بردی به دست آوردیم که استحقاق آن را داشتیم/ مسلمان در اولویت نیست
سرمربی پرسپولیس گفت: پیکان تیمی بود که پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته اول خودش را جمع کرده بود و امروز چیزی برای از دست دادن نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، برانکو ایوانکوویچ پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل پیکان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: امروز بازی حذفی بود و مهمترین مسئله در این بازی‌ها برد است. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که به دور بعد صعود کردند. ما امروز بردی به دست آوردیم که استحقاق آن را داشتیم، اما به دلیل ضعف در زدن ضربات آخر تا پایان مشکل داشتیم.

وی افزود: من تجربه کار کردن در تیم ملی و باشگاهی را دارم و می‌دانم که هر زمان بازیکنان از تیم ملی به تیم باشگاهی خود باز می‌گردند، در نخستین بازی به مشکل می‌خورند. روز گذشته تنها روزی بود که بازیکنان ملی‌پوش را در اختیار داشتیم و آنها با برنامه متفاوتی که در تیم ملی داشتند به تیم باشگاهی اضافه شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی این بازیکنان (ملی‌پوشان) را نداشته باشید تیم از شرایط و فرم خارج می‌شود که این مسئله نیز برای بازیکنان هم صدق می‌کند. به همین خاطر به بازیکنانم هشدار داده بودم و باید بگویم که ما از این بازی ترس داشتیم. پیکان تیمی بود که پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته اول خودش را جمع کرده بود و امروز چیزی برای از دست دادن نداشت. همان‌طور که دیدیم آنها امروز چه مقاومت سنگینی مقابل ما داشتند.

برانکو ادامه داد: اگر گل دوم را به ثمر می‌رساندیم بازی آرام‌تر می‌شد، اما با این حال به خاطر این پیروزی به بازیکنان تبریک می‌گویم. هم به خاطر این برد و هم صعود به مرحله بعد به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا محسن مسلمان توانست انتظارات را پس از مدت‌ها در پرسپولیس برآورده کند؟»، گفت: مسلمان بسیار عالی بازی کرد و استحقاق این فرصت و شانس بازی کردن را داشت. می‌فهمم که این بازی برای مسلمان آسان نبود، اما به هرحال پس از یک مدت بازی نکردن او میل داشت بازی کند و همین مسئله باعث استرس وی شده بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است در این‌جور مواقع نظر نمی‌دهم که از بازیکنم راضی هستم یا نه، اما وظیفه مسلمان است که همچنان تمرین کند و منتظر بازی کردن باشد. پیش از این هم بارها گفته‌ام در حال حاضر مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده و هادی نوروزی نسبت به مسلمان اولویت دارند. با این حال لیگ زمان طولانی در پیش خواهد داشت و فرصت بازی کردن به او نیز می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز