بعد از پائولو آلوس

میشو و مانوئل هم در خطر اخراج هستند!

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۱۰:۲۴:۳۱
کد خبر: ۳۱۸۴۱۳
میشو و مانوئل هم در خطر اخراج هستند!
بعد از اخراج محترمانه پائولو آلوس، سرمربی تیم نساجی مازندران، دو مربی خارجی دیگر دسته اول نیز درلبه تیغ قرار دارند و عنقریب است که جایگاه خود را از دست دهند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ در آبادان طرفداران صنعت نفت نسبت به عملکرد کارلوس مانوئل معترض هستند و می گویند او با این روند نمی تواند صنعت نفت را لیگ برتری کند و بهتر است تا دیر نشده جای خود را به مربی جدید بدهد! تیم او در 5 هفته ابتدایی یک برد و چهار تساوی داشته و این در حالی است که این مربی پرتغالی دومین فصل حضور خود را در لیگ یک سپری می کند.

شرایط در تیم مس رفسنجان بدتر است. میشو کریستیوویچ تاکنون پیروزی با تیم مس نداشته است. تیم او از 5 بازی 4 امتیاز کسب کرده و تیم شانزدهم جدول است! اعتراضات در شهر رفسنجان نسبت به عملکرد او آن قدر بالاست که تصور نمی شود در چنین شرایطی بتواند روی تیم و پیروزی در هفته ششم تمرکز کند.

به تازگی آلوس خیلی محترمانه از نساجی مازندران برکنار شد. البته این اتفاقات و اخراج مربی در هفته های پنجم یا ششم و هفتم کار خوبی نیست و ای کاش باشگاه های ما به هنگام انتخاب مربی آن قدر مطالعه و پژوهش می کردند تا مجبور به واکنش های زودهنگام نمی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز