بازدید نمایندگان فوتبال آسیا از باشگاه‌های لیگ برتر

۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۱۹:۳۸:۵۹
کد خبر: ۳۱۹۶۲۲
بازدید نمایندگان فوتبال آسیا از باشگاه‌های لیگ برتر
رئیس کمیته فنی و توسعه سازمان لیگ در مورد سفر نمایندگان AFC به ایران و برنامه آنها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سهیل مهدی در این مورد اظهار داشت:  با توجه به استقرار سیستم مجوز حرفه‌ای در فوتبال کشور و در راستای ممیزی سالانه باشگاه‌ها جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا  2 نفر از بازرسان کمیته صدور مجوز حرفه‌ای آسیا متشکل از ماهاجان واسدووان رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ایAFC  و اونگ چونگ هنگ بازرس مالی و حسابرس ارشد AFC  به ایران سفر کرده‌اند.

وی افزود: نمایندگان  AFC در روز اول مورخ 26 شهریور 94 بعد از جلسه افتتاحیه شروع به ممیزی مدارک تمامی باشگاه های لیگ برتر در کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کرده و تمامی مدارک ارسال شده از سوی باشگاه‌ها به خصوص صورت‌های مالی،بودجه پیشنهادی باشگاه‌ها ،اساسنامه و ماهیت حقوقی باشگاه ها را مورد ارزیابی و ممیزی قرار می‌دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا با جمع آوری شواهد و مدارک مورد نیاز خود با حضور در چند باشگاه لیگ برتر نسبت به راستی آزمایی مدارک ارائه شده و مشاهده سوابق مالی و حقوقی باشگاه‌ها روند ممیزی خود را تکمیل می‌کنند.

مهدی افزود: بدیهی است انتخاب باشگاه‌های مورد ممیزی کاملا اتفاقی و بر اساس خواسته نمایندگان AFC  است.

وی در ادامه گفت: برنامه بازدید نمایندگان AFC  در روز یکشنبه  29 شهریور 94 و با برگزاری جلسه اختتامیه در سازمان لیگ فوتبال ایران به پایان رسیده و ممیزان رای خود را در مورد پذیرش و یا عدم صدور مجوز حرفه‌ای هر باشگاه برای سال آینده صادر می کنند.

وی در ادامه گفت: حساسیت مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های کشور از جهت تعداد سهمیه کسب شده در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین مجوز شرکت در لیگ مذکور برای باشگاه‌های واجد شرایط است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز