جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

اسپراو: ایران ما را متزلزل کرد/ در زمین والیبال، سیاست مهم نیست

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۳:۱۳
کد خبر: ۳۱۹۸۰۶
اسپراو: ایران ما را متزلزل کرد/ در زمین والیبال، سیاست مهم نیست
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: این بهترین بازی ما نبود، اما تیم ایران ما را متزلزل کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جان اسپراو پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ایران در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: از قبل هم دیدار با ایران را جدالی سخت تصور می‌کردم. در دو سال گذشته، با تیم ایران بسیار رو در رو شدیم. در مسابقات قهرمانی جهان، در لیگ جهانی و حتی با این تیم دیدار دوستانه نیز برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ما برای اولین بار در تاریخ والیبال به ایران سفر کردیم و در مسابقات لیگ جهانی میزبان آنها بودیم. در هر بازی یک سری پشت پرده های سیاسی هم به دلیل شرایط دو کشور وجود داشت که خوب و پسندیده نبود، اما در زمین، سیاست مهم نیست. بازیکنان یکدیگر را دوست دارند و به هم احترام می‌گذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا خاطرنشان کرد: هر دو تیم با شور و انرژی به رقابت پرداختند. ایران خیلی خوب بازی کرد. خوب ترجمه کنید که چه می‌گویم؛ امروز تیم ایران بیشتر از اینکه استرس پذیر باشد، استرس آور شد. ایران در حمله بسیار پر قدرت است. دید خوبی روی سد دفاعی دارند و با قاطعیت حمله می‌کنند.

او عنوان کرد: خوشحالم که برخی از بازیکنان بی تجربه تیم امروز به تعادل و ثبات رسیدند. این بهتری بازی ما نبود، اما تیم ایران ما را متزلزل کرد. تجربه خوب این بازی را به فال نیک می‌گیرم و برای بهتر شدن از آن بهره می‌برم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز