جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

ولاسکو: تعویض استرالیا مشکل ساز شد

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۲۱:۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۱۹۹۴۲
ولاسکو: تعویض استرالیا مشکل ساز شد
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: وقتی استرالیا مهاجم خود را تعویض کرد دچار مشکل جدی شدیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از مسابقه با استرالیا گفت: بازی خوبی بود. اشتباهات را در این بازی به حداقل رساندیم. فقط اواسط بازی، اشتباهات زیادی روی سرویس‌هایمان مرتکب شدیم. در کل، همانند بازی دیروز در برابر مصر سطح خطاهایمان پایین بود. وقتی استرالیا مهاجم خود (ادگار) راتعویض کرد دچار مشکل شدیم چون کارول که به جای او آمده بود بسیار متفاوت ظاهر شد. او چپ دست بود و روی تور موفق کار کرد و کمی طول کشید تا او را تحلیل کنیم و با مهار او بازی به اتمام رسید.

روبرتو سانتیلی سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: متاسفانه، نظراتم را در مورد این بازی نمی‌توانم به آسانی بیان کنم. از نگرش تیم برای شروع این بازی سخت کلافه ام. این اولین بارشان نیست اما باز هم مجبورم تکرار کنم که بازیکنانم جوان و بی تجربه هستند. هر تیمی هم این روش را در بازی به کار ببندد، موفق نخواهد بود. چند قدم به جلو برمی داریم و بعد دوباره عقب گرد داریم که این موضوع من را بسیار عصبانی کرده است.

لوسیانو دی چکو کاپیتان تیم ملی والیبال آرژانتین نیز در این نشست خبری گفت: امروز خوب بازی کردیم. درست است که لحظاتی را در بازی عقب افتادیم، اما تمرکز خود را از دست ندادیم. جنگیدیم و به بازی برگشتیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال استرالیا افزود: بازی امروز برای من دلسرد کننده بود. هم به دلیل خوب بازی نکردن و هم به خاطر طرز تفکر تیم. مسلماً فرصت برای بهتر شدن بود و می‌توانستیم ببریم. اما قدرت جنگندگی ما پایین آماده است.

توماس ادگار تاکید کرد:چون نمی‌جنگیم این موضوع روی مهارت تکنیکی ما هم تاثیر گذاشته و در کل بازی ما را خراب کرده است. بازی سختی بود. باید نکات این بازی را آویزه گوش خود کنیم و در چهار بازی بعدی نهایت تلاش خود را بکنیم تا از این رخوت هم در اینجا و هم در آینده نجات یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز