هیچ چیز از توانمندی‌های ایران کم نشده است

دکتر گودرزی: تیم بسکتبال یک جسم و روح واحد است

۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۸:۰۵
کد خبر: ۳۲۰۰۲۹
دکتر گودرزی: تیم بسکتبال یک جسم و روح واحد است
وزیر ورزش و جوانان گفت: خاستگاه بسکتبال دانشگاهی است و به همین دلیل شرایط رفتاری و اخلاقی در این رشته با دیگر رشته‌ها تفاوت‌هایی دارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی که امروز جمعه برای بازدید از آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال به تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی رفته بود، در آغاز صحبت‌هایی که خطاب به ملی‌پوشان این تیم داشت، اظهار داشت: بخشی از توقیفاتی که در میادین ورزشی حاصل می‌شود، بُرد است و بخش دیگر ارائه نمایشی توانمندانه و ارزشمند و در عین حال قابل توجه که امیدوارم شما در هر دو بخش بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.

وی با بیان اینکه بسکتبال همیشه نسبت به دیگر رشته‌های تیمی شرایط خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل این موضوع این است که از گذشته‌های دور افراد تحصیلکرده در تیم ملی حضور داشتند، خاستگاه بسکتبال دانشگاهی است و به همین دلیل شرایط رفتاری و اخلاقی در این رشته با دیگر رشته‌ها تفاوت‌هایی دارد؛ اگر چه در سایر رشته‌ها هم به لحاظ فرهنگی شرایط خوبی حاکم است.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه بازیکنان بسکتبال افرادی هستند که عموما به لحاظ همکاری رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند، یادآور شد: آنها مثل یک ورزش انفرادی در کنار یکدیگر کار می‌کنند، تیم بسکتبال به صورت یک جسم و روح واحد عکس‌العمل نشان می‌دهد و هر چه به هم نزدیکتر باشند، بهتر هم عمل می‌کنند.

دکتر گودرزی تصریح کرد: وجود مشحون در رأس فدراسیون همراه با مربیان خوبی که در کادر فنی قرار دارند و همچنین پیشکسوتانی که ذخیره و پشتوانه عمیقی برای بسکتبال به حساب می‌آیند همه و همه مجموعه کاملی را ایجاد کرده تا دست به دست هم دهیم و یک نتیجه اخلاقی بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه بسکتبال پوسته اولیه خود را انداخته و در حال گذر از تغییرات دوباره است، گفت: الان شرایط مناسبی در این رشته حاکم است، ضمن اینکه توقعات مردم بیشتر شده است. بسکتبال در موقعیتی است که می‌تواند خود را نشان دهد و جایگاهش را بالاتر ببرد. این تیم می‌تواند پوسته‌ای که به آن اشاره کردم را شکسته و با یک جهش به المپیک برود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: تیم ملی بسکتبال توانمندی‌های قهرمانی را دارد، من در بازیهای آسیایی عملکرد این تیم را از نزدیک دیدم و حتی در بازی آخر شاهد بودیم چه اتفاقاتی افتاد که منجر به نایب قهرمانی ایران شد. البته هیچ چیز از توانمندیهای ایران کم نشده است.

دکتر گودرزی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی ایران بتواند در آسیا به نتیجه خوبی برسد و صاحب سهمیه المپیک شود، گفت: من به همه ملی‌پوشان خدا قوت و خسته نباشید می‌گویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز