یک هشتم نهایی جام حذفی

فرکی: کارا تیمی یکدست و با انگیزه بود

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۱۹:۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۲۰۵۷۲
فرکی: کارا تیمی یکدست و با انگیزه بود
سرمربی سپاهان گفت: تیم سپاهان در نیمه نخست بازی را در دست داشت، ولی در نیمه دوم بازیکنان سپاهان خوب عمل نکردند

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر کارای شیراز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که به برتری 3 بر یک زردپوشان اصفهانی انجامید، اظهار داشت: بازی کارا مقابل استقلال اهواز را به خوبی آنالیز کرده بودیم. ما برای بردن به زمین وارد شدیم و طبیعی بود که این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه کارا تیمی یکدست و با انگیزه بوده است، گفت: این ویژگی‌ها می‌توانست کارا را یک تیم خطرناک کند و در بخش هجومی نیز خوب کار کرد، اما ما از نقاط ضعف آنها برای گل زدن استفاده کردیم.

فرکی افزود: تیم سپاهان در نیمه نخست بازی را در دست داشت، ولی در نیمه دوم بازیکنان سپاهان خوب عمل نکردند و کار دفاعی تیم کارا شرایط را برای تیم ما سخت‌تر کرده بود.

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: کارا در نیمه دوم خیلی خوب بود و این شکست چیزی از ارزش‌های این تیم شیرازی کم نمی‌کند. امیدواریم تیم کارا با کسب تجربه بیشتر به لیگ برتر صعود کند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاران درمورد اظهارنظر کفاشیان در بازی این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: در جریان این موضوع نیستم. آقای کفاشیان همه چیز را به شوخی مطرح می‌کند و مشخص نیست که این حرف شوخی بوده یا جدی.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز