رفت و آمدهای ۶ هفته اول لیگ برتر؛

۳+۳ تغییر در لیگ/ برو و بیا در ایستگاه پانزدهم!

۱۳۹۴/۰۶/۲۹ - ۲۳:۰۷:۲۷
کد خبر: ۳۲۰۹۶۶
۳+۳ تغییر در لیگ/ برو و بیا در ایستگاه پانزدهم!
تا هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران 3 باشگاه سرمربیان خود را تغییر داده اند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شاید فقط در هفته های اول لیگ برتر ایران باشد که این همه تغییرات در آن رخ می دهد. جالب است بدانید که تا هفته ششم سرمربی 3 تیم تغییر کرده اند و جالب اینکه به همین تعدادد مدیرعامل تعویضی در لیگ برتر داشته ایم.  باید دید تا هفته پایانی لیگ این عدد دو رقمی می شود یا نه.

در ادامه به بررسی تغییرات مربیان و مدیران در 6 هفته لیگ می پردازیم.

*قلعه نویی رفت، استیلی آمد: در حالی که همه فکر می کردند امیر قلعه نویی بعد از بی میلی استقلالی ها به تمدید قراردادش حداقل یک نیم فصل استراحت کند، اما او راهی انزلی شد تا سرمربی قوهای سپید شود. قلعه نویی به رغم تمام مشکلات مالی در ملوان و بی صاحب بودن باشگاه، تا هفته دوم در این تیم ماند اما بعد از شکست مقابل استقلال استعفا داد تا حمید استیلی سرمربی شود. ملوان با استیلی دو برد، یک تساوی و یک باخت به دست آورده است.

*خطیبی رفت، رمضانی آمد: رسول خطیبی وقتی در هفته چهارم لیگ برتر، از گسترش فولاد شکست خورد یادش افتاد باید به کلاس مربیگری برود. او از سیاه جامگان استعفا داد تا دستیارش سعید رمضانی روی نیمکت مربیگری این تیم بنشیند. حاصل کار رمضانی با سیاه جامگان یک برد و یک باخت بوده است.

*کاظمی برکنار شد: فرهاد کاظمی توانست راه آهن بحران زده فصل گذشته را در لیگ برتر نگه دارد. او در راه آهن ماندگار شد و به دلیل ابهام در پرونده بازی این تیم مقابل پیکان، تیم کاظمی دیر بسته شد. راه آهن نتوانست در 6 هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی بگیرد و حاصل کار کاظمی با این تیم 1 برد، 2 مساوی و 3 باخت شد که در نهایت رحیمی، مدیرعامل باشگاه تصمیم به برکناری کاظمی گرفت. هنوز سرمربی جدید راه آهن انتخاب نشده اما صحبت از بازگشت مهدی تارتار به این تیم است.

*خلیلیان رفت؛ باقریان آمد: نخستین تغییر در جمع مدیران لیگ برتری پیش از آغاز فصل رخ داد. در آستانه لیگ پانزدهم و در شرایطی که هواداران اصفهانی منتظر رونمایی از سپاهان جدید بودند، اصغر باقریان به جای مهرزاد خلیلیان بود. تغییری که در پایان لیگ چهاردهم و بعد از قهرمانی زردها زمزمه های آن به گوش می رسید و در نهایت در آستانه آغاز لیگ پانزدهم اجرایی شد.  در آخرین جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان قبل از آغاز لیگ پانزدهم رأی به مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره باقریان داده شد تا با این تغییر و تحول عمر مدیریت خلیلیان در باشگاه سپاهان به دو سال هم نرسد و باشگاهی که زمانی به ثبات مدیریت در ورزش ایران شهره بود، شرایطی مشابه باشگاه‌های تهرانی پیدا کند که هر فصل را با یک مدیرعامل سپری می‌کنند. سپاهان با این تغییر جدی لیگ پانزدهم را با مدیرعغامل جدید یعنی اصغر باقریان آغاز کرد.

*کناره گیری بهشتی از ملوان: داریوش بهشتی مالک سابق باشگاه ملوان بود که با بردن امیر قلعه نویی به انزلی می خواست کاری بزرگ انجام دهد اما قبل از شروع لیگ به دلایل نامعلوم از حضور در ملوان خودداری کرد. در حال حاضر هم ملوان بلاتکلیف ترین باشگاه ایران است که مالک ندارد و توسط دنیامالی رییس هیات مدیره اداره می شود.

*استعفای ارشدی از استقلال اهواز: محمد ارشدی مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز به دلیل مشغله فراوان از سمت خود در این باشگاه استعفا کرد. ارشدی که از ابتدای فصل جاری در کنار تیم استقلال اهواز بود، امروز از سمت خود در این باشگاه قدیمی و پرهوادار استعفا کرد. وی، دلیل استعفای خود را مشغله فراوان و ناتوانی در رسیدگی به مسائل و مشکلات باشگاه استقلال اهواز عنوان کرد. از ابتدای فصل اختلافات آشکار و نهانی در مدیریت باشگاه استقلال اهواز وجود داشت کهخ در نهایت منجر به کناره گیری ارشدی شد. هنوز مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی نشده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز