مسابقه نیمه ماراتن را برگزار خواهیم کرد

بهزادی: انگیزه تیم ها در مرحله آخر بیشتر است

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۵:۲۰:۰۱
کد خبر: ۳۲۱۴۰۵
بهزادی: انگیزه تیم ها در مرحله آخر بیشتر است
نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: رقابت خوبی است و انگیزه تیم ها در مرحله پایانی بیشتر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پریسا بهزادی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: با توجه به اینکه مرحله آخرین فرصت ورزشکاران برای کسب امتیاز بشمار می رود و به زودی تیم قهرمان مشخص خواهد شد، رقابتی نفس گیر میان شرکت کنندگان به وجود آمده تا بتوانند سرنوشت تیم های خود را روی سکو تغییر دهند.

وی افزود: سطح رقابتهای لیگ دوومیدانی بانوان خوب است چرا که در هر مرحله چند جابجایی رکورد ملی و باشگاهی داریم و ورزشکاران پله به پله بهتر از قبل ظاهر می شوند. بانوان ثابت کردند که باید بیش از پیش مورد توجه و حمایت فدراسیون قرار بگیرند. به این ترتیب سعی می کنیم با ارتقاء سطح مربیان در نقاط مختلف کشور، استعداد یابی و پرورش پتانسل ها به پیشرفت دختران کشورمان کمک کنیم. در صورت عملی شدن برنامه ها از حالت گلخانه ای خارج خواهیم شد و برای المپیک بعد یک سهمیه  را به چند سهمیه و فرصت جدید ارتقاء خواهیم داد.

نایب رییس فدراسیون دوومیدانی در پایان گفت: زهرا جعفرآبادی نیز یکی از پتانسیل های خوب در مواد استقامتی است که قطعا مورد حمایت قرار خواهد گرفت. در خصوص برگزاری مسابقات پیاده روی در مسافت 20 کیلومتر قطعا با فدراسیون و وزارت ورزش مذاکره خواهیم کرد.  تلاش می کنیم تا به زودی پس از 12 سال رقابت نیمه ماراتن را در استان هرمزگان و در مسافت 21 کیلومتر برگزار کنیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز