جام جهانی والیبال ۲۰۱۵؛

سانتیلی: برابر تونس اشتباهات کمی داشتیم

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۲۱۸۱۴
سانتیلی: برابر تونس اشتباهات کمی داشتیم
سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: مسابقه با تونس نشان داد که چگونه با کاهش اشتباهات می توانیم به پیروزی دست یابیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، روبرتو سانتیلی پس از پیروزی شاگردانش برابر تونس در نشست خبری گفت: امروز اتفاق خیلی خاصی برایمان افتاد و آن هم این است که ما توانستیم به دومین پیروزی پیاپی خود در این بازیها دست یابیم.

وی تصریح کرد: تیم استرالیا به دنبال سومین برد پیاپی خود در این مسابقات در بازی فردا است که چالش بزرگی خواهد بود. می توان به خوبی دریافت که دور اول مسابقات چقدر برای ما دشوار بود و چقدر خوب است که می توانیم در این مرحله از مسابقات کنترل بازی را در دست بگیریم و رقابت کنیم، مانند کاری که امروز انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تونس نیز در این نشست گفت: دیروز پنج ست بازی کردیم و خسته شدیم و امروز خوب بازی نکردیم. امید شکست تیم استرالیا در ما زیاد بود اما متاسفانه موفق نشدیم و از نظر ذهنی تحلیل رفتیم.

فتحی المکور تصریح کرد: به همین دلیل از ابتدای بازی روحیه و انگیزه کافی نداشتیم. استرالیا تیم قدرتمندی در آسیاست. طبیعی است که می تواند ما را شکست دهد. هر آنچه که در چنته داشتیم به میدان آوردیم و تمام تلاش خود را کردیم.

وی با بیان اینکه سعی کردیم که پیروز شویم اما نشد، گفت: البته تیم از نظر روحی و فیزیکی خسته است. باید خود را در بهترین حالت ممکن آماده کنیم. منظورم فقط آمادگی در بازی پایانی نیست بلکه باید برای انتخابی المپیک که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، آماده شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال تونس تاکید کرد: جام جهانی، تجربه خوبی برای بازی های بعدی محسوب می شود. درست است که همش باختیم و اشتباهات زیادی داشتیم، اما تجارب زیادی به دست آوردیم. باید با همکاری اعضای فنی تیم و بازیکنان به شرایط خوب برسیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال تونس گفت: استرالیا تیم قدرتمندی است. دلیل اصلی باخت ما این است که تیم ما تقریباً خسته است و قادر نبود خوب بازی کند. به همین دلیل برد استرالیا چیز عجیبی نیست.

کاپیتان استرالیا نیز گفت: از عملکرد تیم در بازی امروز راضی هستم . حفظ تمرکز در رقابت های طولانی کار دشواری است. همه تیم ها و همه افراد حاضر در اینجا از نظر فیزیکی و ذهنی خسته هستند. مسابقات ما در تویاما بسیار سخت بود. اما در این مرحله، بازی در برابر ایران و تونس رضایتم را جلب کرد.

ادگار افزود: در بازی امروز حس میکردم که همه چیز تحت کنترل ماست. هنوز هم نقاط ضعف هایی داریم که باید پوشش داده شود. اما الان خیلی خوشحالم چون هر پیروزی در اینجا دستاورد مهمی محسوب می شود. بی صبرانه منتظرم تا نتیجه خوبی را در بازی بعدی نیز به ثبت برسانیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز