سجادی خبر داد:

معرفی ۱۰ فدراسیون برتر در نشست آینده فدراسیون‌ها

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۲:۴۷
کد خبر: ۳۲۲۰۳۴
معرفی ۱۰ فدراسیون برتر در نشست آینده فدراسیون‌ها
دکتر سجادی گفت: در موضوع ارزیابی فدراسیون ها در سال قبل از المپیک با کسی تعارف نداریم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر نصرالله سجادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به تشریح نحوه و دلایل ارزیابی فدراسیون های ورزشی پرداخت.

معاون قهرمانی درباره دلیل ارزیابی ها گفت: آنچه در گذشته اتفاق می افتاده عمدتا صوری بوده ولی در این دوره مدیریتی هدف مهم ما از ارزیابی بهبود روشها و اصلاح برنامه های فدراسیون ها برای افزایش کارایی، اثربخشی، توانمندسازی و البته بالارفتن قابلیت پاسخگویی به مخاطبان هر فدراسیون است.

سجادی درباره نحوه کار ارزیاب ها و اثار آن گفت: شاخص هایی برای فدراسیون تعریف شده و مبنای قضاوت ما اطلاعاتی است که خود فدراسیون در فرم های ارزیابی ارسال می کنند و بخشی هم به گزارش ارزیابان ما باز می گردد و مجموع نمرات شاخص ها، رده فدراسیون را مشخص می کند.

معاون قهرمانی افزود: مهرماه جاری تمامی فدراسیون های مرتبط با این معاونت در جلسات ارزیابی حضور خواهند داشت و فرم های مربوط به آنها با حضور رئیس فدراسیون، دبیر و کارشناسان معاونت و خود بنده مورد بررسی و بحث و نظر برای اصلاح برنامه ها و رفع نقاط ضعف فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد.

سجادی گفت: در موضوع ارزیابی فدراسیون ها در سال قبل از المپیک با کسی تعارف نداریم و کاملا جدی و با برنامه کار را ادامه می دهیم و نمرات سال 93 و سال 94 فدراسیون مقایسه می شود و قطعا در میزان تخصیص اعتبارات به آنها پیشرفت در این ارزیابی ها نقش مهمی دارد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای از اعلام نتایج ارزیابی ها در آبان ماه خبر داد و گفت: در جلسه  روسای فدراسیون ها که با حضور دکتر گودرزی خواهد بود ده فدراسیون  برتر معرفی می شوند و آز آنها تجلیل خواهد شد.

دکتر سجادی در پاسخ به سئوالی درباره فدراسیون هایی که در ارزیابی شرکت نمی کنند گفت: برای پنج  فدراسیون والیبال، بولینگ، اتومبیل رانی و موتورسواری، وزنه برداری و هندبال فرم های ارزیابی ارسال شده است و در همین جلسات مهرماه در دفتر من حاضر خواهند شد تا روند ارزیابی آنها برای سال 93 طی شود و امیدوارم این رویه مدیریتی و موثر را که مورد حمایت و تاکید وزیر ورزش است آثار مثبت خودش را بر نحوه برنامه ریزی و فعالیت فدراسیون ها نشان دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز