ابوترابی‌فرد:

ناشنوایان قادرند پرچم میهن را در همه میادین به اهتزاز درآورند

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۰:۰۵
کد خبر: ۳۲۲۸۶۶
ناشنوایان قادرند پرچم میهن را در همه میادین به اهتزاز درآورند
ابوترابی‌فرد گفت:‌ به دلیل استعداد ویژه ای که به طور خاص جامعه جوانان ناشنوای کشور دارند، در هر شاخه ورزشی که ورود پیدا کنند زمینه اهتزاز پرچم میهن اسلامی را در همه میادین به وجود می آورند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه کاروان ورزشی ناشنوایان گفت: یکی از مهمترین نیازهای جامعه که باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد، حوزه ورزش است زیرا ورزش موجب حفظ سلامتی و افزایش تندرسی و نشاط می شود.

او افزود: در حوزه مهم ورزش، جامعه معلولین و ناشنوان کشور از جایگاه ممتازی برخوردارند. همه دستگاه ها باید اهتمام ویژه ایی به این حوزه داشته باشند زیرا همه ناشنوایان کشور باید از فرصت‌های مناسبی برای فعالیت های وزرشی برخوردار باشند. خوشبختانه معلولین ما با زحمات و تمرین فراوان جایگاه خود را در ورزش جهان به دست آورده‌اند.

او با اشاره به مقام اولی تیم فوتسال ناشنوایان ایران در جهان گفت: به دلیل استعداد ویژه ای که به طور خاص جامعه جوانان ناشنوای کشور دارند، در هر حوزه ورزشی که ورود پیدا کنند، زمینه اهتزاز پرچم میهن اسلامی را در همه میادین به وجود می آورند.

ابوترابی فرد تلاش خانواده ورزش ناشنوایان در همه شاخه ها را ستود و گفت: کسب جایگاه دومی بسکتبال ناشنوایان آسیا گواهی دیگر بر وجود ظرفیت بالا و استعداد فراوان میان ورزشکاران ناشنوای کشور است.

او ادامه داد: حضور آقایان در12 رشته و بانوان در 5 رشته از مسابقات تایپه فرصت مناسبی در این حوزه برای نشان دادن توانایی‌های‌ ماست. من با تقدیر از زحمات فدراسیون و مسئولان امیدوارم در آینده بتوانیم حمایت شایسته‌ای از ناشنوایان داشته باشیم.

او در خاتمه علیمرادی را نیروی خدوم و انقلابی خواند و گفت: او در مدت مسئولیت خود در فدراسیون موجب تحولات شگرفی در ورزش ناشنوایان کشور شده است و انشاالله با نتیجه ایی نیک و شایسته از مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ناشنوایان باز خواهد گشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز