استارت طارمی برای ورود به حاشیه!

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۶:۴۸
کد خبر: ۳۲۳۰۴۸
استارت طارمی برای ورود به حاشیه!
طارمی اعتقاد دارد چون پنالتی زن اول تیم خودش است در بازی با تراکتور هم باید خودش ضربه را می زد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی طارمی در قالب یک ستاره برای پرسپولیس می درخشد. مهاجم جنوبی و محجوب قرمزها، بارها در روزهای نومیدی ناجی پرسپولیس شد تا جایگاهی که این تیم در حال حاضر در آن قرار دارد، از این اسفبارتر نشود.

مهدی طارمی این روزها در کنار امید ابراهیمی برترین گلزن فوتبال ایران است. طارمی بر خلاف ابراهیمی تنها یکی از گلهایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است. طارمی اگر با همین شرایط ادامه دهد و البته پنالتی زن پرسپولیس هم باشد می تواند عنوان آقای گلی را از آن خود کند. او که برخلاف بسیاری از همنسلان خود به محض رسیدن به شهرت و پول همه چیز را زیرپا نگذاشته است، همیشه به بی حاشیه بودن مشهور بوده است اما بازی با تراکتور برای طارمی خوش یمن نبود.

در این بازی هم مثل بازی با سایپا داور روی او خطای پنالتی گرفت. این بار برانکو تشخیص داد طارمی با توجه به سابقه از دست دادن پنالتی مقابل سایپا، پشت توپ نایستد و بنگستون توپ را به تور دروازه تراکتور دوخت.

این اتفاق برای طارمی که در کورس آقای گلی با امید ابراهیمی قرار دارد، خوشایند نبود. همین باعث شد او بعد از بازی علنا به تصمیم برانکو معترض شود. طارمی اعتقاد دارد چون پنالتی زن اول تیم خودش است در بازی با تراکتور هم باید خودش ضربه را می زد اما نظر سرمربی تیم چیز دیگری بود. اظهارنظر تند طارمی باعث شده برانکو هم به او واکنش نشان دهد و بگوید طارمی به محض بازگشت به تمرین باید درباره اعتراضش توضیح دهد.

با این شرایط اگر طارمی بخواهد روند قبلی خود را کنار بگذارد و تبدیل به یاغی جدید قرمزها شود، استارت ورودش به حاشیه زده شده است.

پرسپولیسی ها اصلا دوست ندارند بازیکن مستعد و محجوبشان جا پای امثال پیام صادقیان بگذارد چون این تیم بدون طارمی خیلی چیزها کم دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز