ترابپور: حفظ صدرنشینی سخت است اما غیرممکن نیست

۱۳۹۴/۰۷/۰۵ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۲۳۴۷۰
ترابپور: حفظ صدرنشینی سخت است اما غیرممکن نیست
مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید عده‌ای که از جایگاه استقلال ناراضی هستند به دنبال ضربه زدن به این تیم هستند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، حسین ترابپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز جمعه استقلال و راه آهن گفت: بازی پر حادثه و زیبایی روز جمعه برگزار شد. می توانستیم در این بازی برنده باشیم اما در 20 دقیقه ابتدایی غافلگیر شدیم. تمامی بازیکنان تیم برای کسب این پیروزی یک دل بودند اما اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد که غیر قابل پیش بینی است. توانستیم بازی که با 2 گل عقب بودیم را برگردانیم و می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما در نهایت به تساوی رسیدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر و تاثیرات این تعطیلی بر عملکرد تیمها تصریح کرد: در مورد این موضوع اگر صحبتی کنیم مطمئنا هجمه به ما وارد می شود اما واقعا باید بگویم مگر این بازی ها برای همه دنیا نیست؟ آیا اروپا نیز سه هفته مسابقات تعطیل می شود و یا بر اساس قانون سه روز قبل از اولین بازی بازیکنان را در اختیار تیم ملی می گذارند؟ با این شرایط همه تیمها از شرایط مسابقات دور می شوند و ما مجددا مجبور می شویم تمرینات پرفشاری را انجام دهیم که باعث می شود بازیکنان ما فوتبال زده شوند.

ترابپور درباره هجمه وارد شده به تیم فوتبال استقلال درباره داوری ها اظهار کرد: متاسفانه هجمه عجیبی علیه استقلال درست شده است و عده ای بی دلیل صحبتهایی را مطرح می کنند. اگر معتقد هستند که پنالتی ما صحیح نیست باید بگویم پنالتی تیم راه آهن هم بیرون محوطه جریمه رخ داد. همچنین آقای داور به دلیل آنکه در نیمه اول دو پنالتی برای ما گرفت گل صحیح و یک پنالتی در نیمه دوم که برای ما اتفاق افتاد را نادیده گرفت. داور هم یکی از ارکان فوتبال است و همگی داوران ما زحمتکش و شریف هستند و مانند مدیرعامل، سرمربی، بازیکن و دیگر اجزا فوتبال اشتباه می کنند و من قصد انتقاد به عملکرد داوری را ندارم. روی صحبت من با افرادی است که می خواهند از این وضعیت سو استفاده کنند. عده ای از جایگاه کنونی استقلال نا راضی هستند و قصد دارند با تغییر ذهنیت داوران و مردم به استقلال لطمه بزنند.

وی در پایان درباره وضعیت استقلال پس از پایان هفته هفتم، گفت: ما از روزی که کار را با آقای مظلومی شروع کردیم به دنبال حضور در رتبه های بالای جدول کسب سهمیه آسیا و یا قهرمانی بودیم ولی انتظار نداشتیم به این زودی صدرنشین شویم و قصد داشتیم تا گام به گام به هدفمان برسیم. صدر نشین شدن در لیگ ما کار سختی است اما سخت تر از آن حفظ صدرنشینی است که فکر می کنم با توانایی بالای بچه های ما این موضوع دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز