بازیکنان باید تحملشان را بالا ببرند

مظلومی: نمی خواهم منت سر استقلال بگذارم/ برادرزاده من پول ریوالدو را نگرفته است

۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۱۵:۴۶:۰۵
کد خبر: ۳۲۴۴۴۲
مظلومی: نمی خواهم منت سر استقلال بگذارم/ برادرزاده من پول ریوالدو را نگرفته است
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم الان مشکل حل شود بهتر از فردا است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا پرویز مظلومی سرمربی استقلال امروز در حاشیه تمرین تیمش روبروی خبرنگاران ایستاد و درباره شرایط تیمش به تفصیل صحبت کرد.

پرویز مظلومی در خصوص تمرین استقلال با بازیکنان کم تعداد گفت: شرایط ما همین است که می بینیم و چاره ای جز تمرین در این شرایط نداریم. دیگر تعداد ما همین است و برخی بازیکنان در تیم ملی و برخی دیگر در تیم امید هستند. به پروپجیچ چهار روز مرخصی داده‌ایم، کرار رفته و ظاهرا که به خاطر خانه‌اش دیگر قصد بازگشت ندارد تا مشکل او را حل کنند. مگویان هم گفته پول می‌خواهد و تا زمانی که پول نگیرد به تمرینات نمی‌آید. محسن کریمی تحت نظر است و علیرضا رمضانی هم دوره نقاهت مصدومیتش را پشت سر می‌گذارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه چرا برای بازیکنان خارجی استقلال در فصل جاری این همه مشکل دارند و حاشیه ساز شده اند، اظهار داشت: این مشکلات به همه ارتباط دارد و فقط بازیکنان خارجی نیستند که مشکل دارند، بلکه بازیکنان داخلی هم با مشکل مواجه هستند. آنها امروز از مشکلات‌شان گفتند و قرار شد فردا با مدیریت باشگاه جلسه داشته باشند تا مشکل‌شان را بگویند. ما امسال بازیکنانی گرفتیم که کیفیت لازم را دارند، اما باید شرایطی را برای آنها فراهم کنیم تا کیفیت‌شان را نشان دهند. ما این بازیکنان را از فیلتر‌های زیادی گذراندیم تا جذب استقلال شوند. ریوالدو بازیکن سطح A برزیل است، کرار را همه می‌شناسند و مگویان هم امتحان خود را پس داده است. پروپجیچ هم چون نتوانسته بود در کوران مسابقات بازی کند و به دلیل مشکلات خانوادگی، از نظر روحی کمی به مشکل خورد. مطمئنم اگر این بازیکنان مشکل‌شان حل شود، خیلی بهتر از اینها می‌توانند به ما کمک کنند و ما هم روی آنها حساب کردیم که خواستیم این فصل به استقلال بیایند.

وی در مورد اینکه آیا قصد ندارد با جاسم کرار بازیکن برخورد کند، گفت: ما روی کرار حساب باز کرده‌ایم و نمی‌توانیم بازیکن‌مان را به راحتی از دست بدهیم. باید یک موضوعی را بگویم. ما اگر در ابتدای فصل با کرار توافق نمی‌کردیم باید پول فصل دوم قراردادش را کامل پرداخت می‌کردیم. وقتی باشگاه به بازیکنی تعهد می‌دهد باید تعهدش را هم انجام بدهد. اگر باشگاه به تعهدش عمل کرد و بازیکن بی‌نظمی کرد، آن‌وقت باید به بازیکن ایراد بگیریم تا این چنین فضایی را درست نکند. من می‌دانم قرار بوده برای کرار خانه بگیرند که این اتفاق رخ نداده و حتی سند اتومبیلش را هم به نامش نزدند. متأسفانه مردم نمی‌دانند که چه اتفاقاتی در تیم رخ داد و فقط می‌گویند باید برخورد شود.

مظلومی در ادامه دفاعیاتش از جاسم کرار عنوان کرد: کرار مدت‌هاست که هیچ حاشیه و بی‌انضباطی نداشته و اتفاقا تغییر هم کرده و مثلا‌ با بازیکنان حریف بعد از خطا دیگر درگیر نمی‌شود. شما ببینید از مگویان آرام‌تر نداریم. حتی اگر به سر این بازیکن هم بزنید صدایش در نمی‌آید، اما او هم به خاطر مشکلات مالی اعتراض کرده است. در مجموع معتقدم که اگر حواشی کرار را یک بازیکن ایرانی داشت به آن رسیدگی نمی‌شد.

وی در واکنش به این مسئله که شنیده می‌شود او و برادرزاده‌اش که مدیر برنامه‌های ریوالدو بوده 40 هزار دلار از قرارداد این بازیکن را گرفتند و کاری کرده‌اند که از ایران برود، گفت: همچین چیزی امکان ندارد و اصلاً در اخلاق من نیست که بخواهم این کار را انجام بدهم. من با بردارزاده‌ام بر سر نقل‌وانتقالات هیچ کاری ندارم و دوست ندارم وارد این بحث‌ها شوم و کاری هم به بازیکن ایرانی و خارجی ندارم. شنیده‌ام که در جلسه‌ای که در این مورد صحبت شده اسنادی ارائه شده است که پول به مدیربرنامه برزیلی ریوالدو رسیده است.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه برخی از بازیکنان ایرانی این تیم به این مسئله معترض شدند که چرا اندازه کرار پول نگرفته‌اند، اظهار داشت: کرار پولی نگرفته و اگر دریافتی داشته برای طلب فصل پیشش بوده و از قرارداد امسالش هیچ پولی نگرفته است.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: اگر مشکلات حل نشود، این استقلال و هواداران هستند که متزلزل می‌شوند. نمی‌خواهم منت بگذارم، اما خود من هنوز پولی نگرفته‌ام. ما می‌توانیم صبر و تحمل کنیم، همان‌طور که چهار سال پیش تحمل کردیم، اما خارجی‌ها برای معیشت زندگی و مشکلات‌شان به ایران می‌آیند و صبر هم ندارند. حتی ایرانی هم همین‌طور هستند. بازیکنان داخلی را تیم‌های دیگر با رقم بالاتری می‌خواستند، اما به عشق استقلال به اینجا آمدند که اکنون هم به آرامش نیاز دارند. ما آرامش‌مان کم شده است و این مشکلات را قبل از بازی نفت و راه‌آهن داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: من وقت زیادی گذاشتم که آرامش را به بازیکنانم برگردانم و شاهد این قضیه هم مدیر رسانه‌ای تیم است. ما تمام تلاش‌مان را برای تیم انجام می‌دهیم و انتظار هم داریم که مسئولان باشگاه مشکلات را حل کنند تا خدایی ناکرده این مشکلات به استقلال و هواداران لطمه نزند و به قول معروف دود این مشکلات به چشم همه نرود.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود خودش هم به خاطر مشکلات مالی از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرده بود، عنوان کرد: بعد از بازی با نفت فشار زیادی روی من بود و به همین خاطر خواستم که استراحت کنم. البته تمرین بعد از هر بازی ریکاوری است و در تمرین ریکاوری هم نیازی به حضور من نیست. من هیچ‌وقت با استقلال قهر نکرده و نمی‌کنم.

مظلومی در خصوص اینکه آیا قصد داشته به خاطر مشکلات از سمتش استعفا کند، خاطرنشان کرد: من هیچ وقت این کار را انجام نمی‌دهم، چون با عشق و علاقه به استقلال آمدم، اما می‌گویم که باید به ما کمک شود. مظلومی به تنهایی نمی‌تواند نتیجه بگیرد و برای نتیجه‌گیری باید همه کمک کنند. برای نتیجه‌‌گیری فقط بحث فنی مطرح نیست، بلکه بیرون از زمین هم باید کارها به درستی انجام شود. در کل مشکلات وجود دارد، اما بچه‌ها هم باید مثل من تحمل کنند تا مشکلات برطرف شود.

مظلومی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقد هستند استقلال از اشتباهات داوری سود برده که الان صدر جدول است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا این حرف را می‌زنند، اصلاً شب گذشته در برنامه 90 دیدید که در همین بازی با راه‌آهن اشتباهات داوری به ضرر ما بود و داور هم به جای راه‌آهنی‌ها باید از ما عذرخواهی می‌کرد، چون یک گل و یک پنالتی را برای ما نگرفت. با این وجود هجهمه‌ای علیه ما راه‌ انداختند که داوری‌ها به نفع ماست.

وی در پایان در خصوص اردو و برنامه استقلال در تعطیلات لیگ هم گفت: قرار است اردویی در تهران برگزار کنیم و سه بازی تدارکاتی داشته باشیم. طبق برنامه پنجشنبه با تیم‌امید‌های‌مان، دوشنبه آینده با یک تیم لیگ یکی یا دویی و جمعه آینده هم احتمالاً با راه‌‌آهن بازی می‌کنیم. برای اردو هم می‌خواستیم به کردان برویم که نشد و به همین خاطر در هتل المپیک اردو می‌زنیم تا برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم. من هیچ علاقه‌ای به اردوی خارج از تهران و مخصوصا کیش ندارم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز