طاهری در جمع سرخپوشان؛

برای دل هواداران و به خاطر هادی و خانواده‌اش باید جام بگیرید

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۱:۰۴
کد خبر: ۳۲۶۷۲۹
برای دل هواداران و به خاطر هادی و خانواده‌اش باید جام بگیرید
سرپرست پرسپولیس گفت: قدر یکدیگر را بدانید و برای دل هواداران و اجرای خواسته هادی نوروزی باید تمام توانمان را برای قهرمانی پرسپولیس بکار ببندیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی اکبر طاهری پیش از تمرین صبح امروز در جمع سرخپوشان حضور یافت و با آنها صحبت کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به اتفاق ناگواری که به جهت درگذشت زنده یاد هادی نوروزی برای خانواده و باشگاه پرسپولیس پیش آمد و با تسلیت دوباره به بازیکنان، بر لزوم این امر تاکید کرد که انسان‌ها باید تا زمانی که در کنار هم هستند، قدر یکدیگر را بدانند و از بازیکنان خواست نسبت به یکدیگر چنین باشند.

وی گفت: اکنون که کنار هم هستید باید قدر یکدیگر را بدانید و اجازه ندهید مسائل کوچکی که گاهی بوجود می‌آید روی دوستی‌ها و محبت‌های شما نسبت به هم تاثیر بگذارد.

طاهری سپس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات مختلف از جمله رسیدگی به مسائل مالی تیم کرده و با اقداماتی که صورت گرفت، مشکلات مالی حل شده است. ما امیدواریم در ادامه لیگ نتایجی رقم بخورد که خواسته هواداران پرسپولیس، هادی نوروزی و خانواده او است.

وی افزود: همه ما باید برای تحقق این خواسته تلاش کنیم و مسوولیت اصلی بر عهده شما بازیکنان است، برای اینکه پرسپولیس همانطور که هادی نوروزی می‌خواست و هم قسم شدید، جام قهرمانی بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز