رییس سازمان ساحلی راهی سوییس می‌شود

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۴:۵۱
کد خبر: ۳۲۶۸۹۹
رییس سازمان ساحلی راهی سوییس می‌شود
رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال برای حضور در اجلاس جهانی والیبال ساحلی راهی لوزان سوییس می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، اجلاس جهانی والیبال ساحلی روز پنج شنبه 16 مهرماه در مقر فدراسیون جهانی والیبال در شهر لوزان سوییس برگزار می شود. رییس سازمان والیبال ساحلی و رییس کمیته روابط بین الملل فدراسیون والیبال ایران نیز در این اجلاس حضور خواهند یافت.

رییس سازمان والیبال ساحلی درباره برنامه های ایران در این اجلاس گفت: ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته والیبال ساحلی ایران یکی از برنامه ها در این اجلاس است. همچنین قصد داریم در مدت حضور در لوزان با مسئولین فدراسیون جهانی دیدار و گفت وگوهایی داشته باشیم.

عبدالعظیم عزیزخانی تصریح کرد: یکی از برنامه ها قطعی کردن برگزاری مسابقات تور آسیا و اقیانوسیه والیبال ساحلی در کیش است که باید مسئولین فدراسیون جهانی با امکانات موجود در این جزیره آشنا شوند و با میزبانی بهمن ماه موافقت کنند.

وی همچنین گفت: بولتن هایی از عملکرد والیبال ساحلی ایران، تغییر چارت سازمانی از کمیته به سازمان ساحلی، توانایی های ساحلی ایران در نیروی انسانی شامل داوران، مربیان و بازیکنان و آمادگی ایران برای ایجاد کمپ والیبال ساحلی در کیش و قشم آماده کرده ایم که برای مسئولین فدراسیون جهانی می بریم.

رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: جزیره کیش طرح های ویژه ای برای ایجاد پایگاه والیبال ساحلی دارد که می تواند میزبانی مسابقات مهم ساحلی از جمله تور جهانی را داشته باشد که بر اساس توافقات انجام شده اولین دوره آن اسفند ماه در کیش برگزار خواهد شد.

عزیزخانی و باقری ساعت 14 بامداد فردا چهارشنبه تهران را به مقصد لوزان سوییس ترک خواهند کرد.

همچنین شب گذشته تیم های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در دو تورنمنت آسیا و اقیانوسیه در اندونزی راهی جاکارتا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز