سجادی: مسئولان بسکتبال فرافکنی می کنند/ به مدال حدادی در المپیک چشم دوخته ایم

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۲:۰۵
کد خبر: ۳۲۷۱۰۸
سجادی: مسئولان بسکتبال فرافکنی می کنند/ به مدال حدادی در المپیک چشم دوخته ایم
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال 2012 فدراسیون بسکتبال هم رئیس داشت و هم مدیر تیم ملی اما نتوانست به المپیک برود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نصرالله سجادی درباره تأخیر در ابلاغ حکم رئیس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: وقتی رئیس یک فدراسیون انتخاب می‌شود، او باید برنامه‌های خود را ارائه و اعضای هیئت رئیسه را نیز معرفی کند. حکم ریاست فدراسیون گلف حدود 42 روز بعد از انتخابات ابلاغ شد. مشکلی هم در این باره وجود ندارد. نگرانی‌ها  راجع به اداره شدن برخی فدراسیون‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند، درست نیست و این فدراسیون‌ها مشغول فعالیت و کسب سهمیه هستند.

سجادی درباره وضعیت سهمیه های ایران برای المپیک، تصریح کرد: امسال رشته‌های بیشتری درگیر کسب سهمیه المپیک هستند ولی ما در سه و حداکثر چهار رشته توقع کسب مدال داریم. ما امیدواریم در وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو مدال المپیک بگیریم. همچنین به مدال احتمالی احسان حدادی در پرتاب دیسک نیز چشم دوخته‌ایم. خوشبختانه فدراسیون‌ها با جدیت مشغول فعالیت هستند و ما هم با تمام قدرت از آنها حمایت می‌کنیم.

وی در خصوص نتایج تیم ملی بسکتبال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: فدراسیون بسکتبال مسئول دارد و صحبت‌های مدیر سابق تیم‌های ملی درباره دلایل نتیجه نگرفتن تیم در مسابقات قهرمانی آسیا نمی‌تواند حائز اهمیت باشد. ما در خصوص فدراسیون‌هایی که نتایج قابل قبول نگرفته‌اند، جلساتی با کادر فنی برگزار کردیم. این کار را درباره والیبال انجام دادیم اما درباره بسکتبال، اینکه عدم کسب سهمیه المپیک را به 8 ماه اداره شدن این فدراسیون با سرپرست مربوط می‌دانند، فرافکنی است. در سال 2012 فدراسیون بسکتبال هم رئیس داشت و هم مدیر تیم ملی اما نتوانست به المپیک برود. این‌ها همه فرافکنی است و دلایل دیگری درباره تیم ملی بسکتبال وجود دارد که باید ریشه‌یابی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز